|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hotellanbefaling, KøbenhavnJeg knegger fordi jeg husker svært godt den natten vi lå der. Vi hadde reist fra Paris og hatt en nokså kaotisk avreise derfra. Kom sent til Kjøpenhavn og trodde det skulle være greit å finne ovenatting før vi skulle videre til vestkysten neste dag.
|
|
|
#2 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hotellanbefaling, KøbenhavnOg nå først så jeg at det var Bertrams du hadde linket til i hovedinnlegget. Så ikke det først, skulle bare forte meg inn og fortelle om min dårlige hotellopplevelse. Det ser jo helt anderledes ut nå så da er det sikkert bra.
|
|
|
#3 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotellanbefaling, KøbenhavnHva med hotel Løven? http://www.loevenhotel.dk/galleri.html
|
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hotellanbefaling, København
Jeg skulle akkurat inn og fraråde dette hotellet. Jeg og en venninne bodde der når vi var i København og det er siste gangen. Det var ikke heis og vi bodde ganske langt oppe og det var ikke særlig kult å skulle trampe opp alle de trappetrinnene når vi hadde travet en hel dag i byen. Rommene var heller ikke mye å skryte av. Den eneste fordelen er at det var billig.
|
|
![]() |
|
|