|
|||||||
| Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Personlig almanakk!De var virkelig veldig søte, men jeg skulle ønske meg en sånn uten almanakk! Jeg har alt jeg trenger av sånt elektronisk, men en personlig notatbok, gjerne med en liten HUSK DETTE på hver side, som får plass i vesken, det vil jeg ha! Noen som vet om det går an? Jeg fikk ikke til å velge bort almanakken.
|
|
|
#5 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Personlig almanakk!Kan man lagre og gå tilbake senere? Holder på å lage en til min søster, men det tar jo litt tid å finne ut alle datoer osv. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Personlig almanakk!Takk, glitter. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Personlig almanakk!
Jeg er student, og skriver når og hvor jeg har forelesninger, kollokvier og sånt, og så noterer jeg antall timer jeg har jobbet i jobbeboksen, og så noterer jeg andre viktige ting som "Kafé med jentene kl. 14", "Snuppa skal i bursdag kl. 18", "Svømming kl. 16", i treningsboksen noterer jeg når og hva jeg skal trene, og så drodler jeg litt blomster og strekmenner og sånt innimellom. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Personlig almanakk!
ALT! Mannens jobbturnus, alle avtaler vi har, ting som skal skje i barnehagen av type tur/karneval/foreldremøte, evnt aktiviteter, ting som skal skje på jobben osv. I tillegg skriver jeg opp middagene, siden vi har middagsukeplan. Jeg likte også to do-lista i denne boka, det pleier jeg nemlig også å skrive.
|
|
|
|
#16 |
|
Newbie
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
Sv: Personlig almanakk!Det var et fint julegavetips!! Noterer meg det bak øret (i mangel av almanakk...), og lagrer siden som bokmerke! Takk! |
|
|
|
![]() |
|
|