|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Klær går rett ut, har venninne med 12 barn som arver rubb og rake. Nips og dilldall gir jeg med ujevne mellomrom til loppa.
![]() |
#42 |
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Kaster du/dere mye?...
2004 ![]() Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Når vi flyttet for fire år siden ble MASSE kastet. Vi har hatt en skikkelig opprydding av kjelleren for å gjøre det mulig å pusse den opp og vi kastet/ga bort sykt mye. Vi er blitt flinkere de siste årene til å kvitte oss med ting. Alt av baby klær og ting har vi gitt bort til brodern. Og vi fortsetter å tømme alt vår 3 åring vokser fra til brodern. De har vel knapt behøvd å kjøpe noe til ungen sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
maler
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Vi er blitt rimelig flinke etter å ha flyttet en halv trillion ganger, men vi har ennå for mye. Klær etter ungene går rett til fretex hvis det er helt, og det er ikke så ofte. Jeg tar vare på noen plagg som betyr noe.
![]() |
#45 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Kaster ekstremt lite, men burde absolutt kvitte oss med sikkert halvparten av husets innhold.
![]() |
#47 |
nygift
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Ja vi kaster en del (eller gir det bort da) men allikevel ikke nok, men nå har jeg fått meg et nytt motto: eie mindre, nyte mer, så jeg er i full gang å blir flinkere å flinkere.
![]() |
#48 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Nei vi kaster ikke mye, kun ødelagte/utslitte klær/sko går på fyllinga. Ellers gis ting bort til familie/venner/naboer ettersom unga vokser fra det.
![]() |
#49 |
Passiv
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Jeg kvitter meg med tingene på løpende bånd. Det fyker ut av huset ved første og beste anledning. : ryddemanisk Skvett : Sist redigert av Skvetten : 18-07-09 kl 19:39. |
![]() |
![]() |
#50 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Jeg selger det som kan selges på Finn.no før det blir så gammelt at jeg ikke får noe penger på det, det jeg ikke får solgt gir jeg vekk. Siste ukene har jeg solgt masse ting finn.no og jeg har tjent 4500 kr og vi har fått god plass i huset |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Jeg lurer på... Hvis jeg setter en gul lapp på tingene som betyr noe for meg. PC, tv, piano og kjøkkenmaskin. Så setter jeg en GIS BORT-annonse på finn.no hvor jeg skriver at man kan komme og hente whatever man vil. Ville jeg blitt kvitt litt da, tro?
![]() |
#52 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Noen er åpenbart flinkere enn meg, flinkere enn jeg synes er vel bra også... en kollega fortale meg (ja, i felleslunsjen, men innledet med Du, Malama, i går var jeg....") at de hadde vært på søppelfyllinga med et par plastsekker med leker! Mye helt fint og brukbart, men fravokst! Andre rundt bordet nevnte at en barnehage sikkert hadde vært en fin plass å dumpe det. Ja, og ellers er vi jo tre stykker på jobb som har småbarn på jobb, så hans argument om at "det er så masse stress å gi bort" falt litt på steingrunn ja...
![]() |
#53 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Jeg kaster, sambo samler. Så da er vi egentlig like langt
![]() |
#54 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Jeg er perioderydder. Noen ganger får jeg helt hetta av alt rotet og rydder og kaster/gir bort alt det som skal passe senere (når jeg har slanket meg), blad som jeg tar vare på
![]() |
#55 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Så et godt ordenstips på tv. Sjekk kjøkkenskap. Alt som ikke har vært i bruk det siste året: Kast!
![]() |
|
|