|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Off the map.
|
![]() Sv: Et gigantisk Bad taste-party... Skrap eller skatter?for meg var det meste av dette skrap. Men det er mange som liker kitsch, noe av det kan kanskje passe for dem. Men ikke noen jeg kjenner.
![]() |
#43 |
I endring
|
![]() Sv: Et gigantisk Bad taste-party... Skrap eller skatter?Male den der koppholderen hvit eller en annen passende farge så er den ganske hytteaktig og koselig.
![]() |
#44 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Et gigantisk Bad taste-party... Skrap eller skatter?Den blå kjelen og den blå skåla ønsker jeg meg, faktisk. Den grusomme rådyranordninga (som hattifnatten kommenterer) var styggkul på no vis, og speilet har funket godt med sort eller sølvfarget lakk og skjermer i en anne farge. (hvite/sorte/grå)
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et gigantisk Bad taste-party... Skrap eller skatter?Mye av dette likner på inventaret på farmor og farfars hytte, så om jeg hadde arvet det fra dem hadde jeg nok beholdt det fordi det ville hatt stor affeksjonsverdi. Hadde jeg kjøpt en hytte med disse tingene ville jeg nok kvittet meg med det meste
![]() |
#46 |
Off the map.
|
![]() Sv: Et gigantisk Bad taste-party... Skrap eller skatter?tenkte bare jeg skulle vise bilder av folk som har 'skrot' i en setting hvor jeg synes det funker. Litt farger, galskap og skråblikk.
![]() |
#48 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Et gigantisk Bad taste-party... Skrap eller skatter?Puter og tepper hadde jeg kasta. Andre sine midd vil man ikke ha. Selve lampene ville jeg beholdt, men byttet lampeskjermer. Syns krusene er kule. Cathrineholm-kjelene er veldig fine, men jeg tror likevel jeg hadde solgt dem til høystbydende. Det kan jo tross alt bli en grei sum! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et gigantisk Bad taste-party... Skrap eller skatter?Heheh.. Mye kjent gammelt rart der ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Et gigantisk Bad taste-party... Skrap eller skatter?Forøvrig ha vi også overtatt møblert hytte. Ikke et gigantisk bad-tasteparty som deres, men vi har noen lamper som overgår deres.
![]() |
#53 |
Passiv
|
![]() Sv: Et gigantisk Bad taste-party... Skrap eller skatter?Krusene her var knallfine: |
![]() |
![]() |
#54 |
I mål
|
![]() Sv: Et gigantisk Bad taste-party... Skrap eller skatter?De blå på bildet med barn er kjempepopulære ja. Vi har flere sånne kjeler og vi har en sånn bolle, helt lik, i brun. Det er veldig poppis, lett å selge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et gigantisk Bad taste-party... Skrap eller skatter?Jeg likte den blå lampen
![]() |
#56 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Et gigantisk Bad taste-party... Skrap eller skatter?Bestemor og bestefar-krusene kjøpte jeg til mine besteforeldre for mange, mange år siden. Helt makne. Dem ville jeg hatt om det var min hytte.
![]() |
#60 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et gigantisk Bad taste-party... Skrap eller skatter?Si fra når dette har blitt en salgstråd. Jeg har et helt hus å innrede.
![]() |
|
|