Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor ofte dusjer du?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor ofte dusjer du?
flere ganger daglig 10 4,42%
1 gang daglig 128 56,64%
annenhver dag 77 34,07%
sjeldnere 11 4,87%
Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-09, 19:37   #41
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte dusjer du?

Stort sett en gang om dagen eller annenhver. Gidder ikke dusje om morgenen om jeg vet jeg skal på trening senere på dagen.

Gammel 28-07-09, 19:46   #42
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Etter trening. Som regel trener jeg 6 ganger i uka. Noen ganger dusjer jeg den treningsfrie dagen også. Nå har jeg ferie, og dusjer og trener hver annen dag.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 19:46   #43
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 182
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Før jeg fikk barn dusjet jeg hver morgen og etter at jeg hadde trent (og da trente jeg mye).

Nå dusjer jeg annenhver dag, men det hender at det går en dag ekstra uten at jeg synes det er krise. Huden min blir veldig tørr om jeg dusjer hver dag. Håret vaskes når jeg dusjer.

Gammel 28-07-09, 20:07   #44
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Som regel én gang om dagen - noen ganger to pga trening, og noen ganger annenhver dag. Håret vaskes annenhver dag.

Sånn her også.

Gammel 28-07-09, 21:00   #45
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Stort sett en gang om dagen, noen ganger to (for kosens skyld )

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 21:58   #46
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dusjer annehver dag,og da vaskes håret også.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 10:29   #47
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Nå for tiden daglig, pleide dusje 3 ganger i uka før jeg fikk barn, men kombinasjonen av svette i barselstiden (våknet med vått hår...) og senere guttungens evne til å "dele" maten sin med omgivelsene, gjør at jeg føler for å vaske håret før jeg går på jobb.

Gammel 29-07-09, 23:20   #48
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg dusjer som regel hver morgen og må vaske håret hver dag fordi sovesveisen ikke blir borte ellers. Og jeg dusjer etter trening.

Gammel 29-07-09, 23:25   #49
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Til jul!

Gammel 29-07-09, 23:39   #50
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Stort sett dusjer jeg annenhver dag, med mindre jeg har vært på trening eller lignende. Da dusjer jeg uansett.

Men som rutine kan jeg ikke dusje hver dag. Huden min blir tørr og skaller av og håret mitt bruker nesten ett døgn på å bli ordentlig tørt, og vått dusjhår hele uka er ikke noe stas for min del.

Jeg synes ikke det er urenslig å ikke dusje hver dag om man ikke har vært særlig aktiv.

Gammel 30-07-09, 02:51   #51
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Annenhver dag er planen. Hvis ikke klør jeg av meg all huden.
Dusjer selvsagt etter trening og alt det der.

Gammel 30-07-09, 08:02   #52
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ca. annenhver dag - oftere hvis jeg er på trening. Huden min har ikke godt av daglig dusjing.

Gammel 30-07-09, 08:06   #53
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Dusjer minst en gang om dagen, og selvfølgelig etter trening.
Bruker ikke dusjsåpe daglig da, kun hvis jeg virkelig føler meg svett og ekkel og møkkete. Håret vasker jeg et par ganger i uken, men fukter det hver morgen for å ikke skremme vettet av folk hvis jeg beveger meg utenfor døra.

Jeg syns forøvrig det er vanskelig å fortelle folk som syns jeg dusjer alt for ofte og er overrenslig at de selv burde vurdere å vaske seg litt oftere fordi det ikke alltid er slik at de lukter like rent som de selv tror.....

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 10:14   #54
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg dusjer 1 gang på dager jeg ikke trener og 2 ganger på dager jeg trener (med mindre jeg trener med en gang jeg har stått opp og ikke trener flere ganger på samme dag).

Sånn.

Gammel 30-07-09, 19:17   #55
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Hver dag, de dagene jeg trener dusjer jeg 2 ganger.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 19:19   #56
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Katie er litt kul
Standard

...

Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 18:24.
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 20:53   #57
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg dusjer som regel hver dag, noen ganger to ganger om dagen, noen ganger annenhver dag. Vasker håret annenhver-tredjehver dag.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 20:54   #58
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Annen- eller tredjehver dag.

Gammel 30-07-09, 22:32   #59
Pusurkine
Superaktiv

Medlem siden: Mar 2008
Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Dusjer hver dag, om kvelden, liker å være ren når jeg legger meg.

Bruker bare såpe under armene, og eller litt babyolje, men mest bare vann. Blir bare tørr i huden om jeg bruker mer såpe. Bruker ikke body lotion osv.

Vasker håret ca 3. hver dag.

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 22:37   #60
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

En gang om dagen.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.