|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daDet eneste jeg kan komme på, er musikken. Av en eller annen merkelig grunn kom vi ikke på å ordne med musikk, så det ble bare spilt litt fra en cd-spiller. Det fungerte veldig dårlig.
|
|
|
#42 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det da
Mens vi hadde kjempemusikk, men få som dansa. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daJeg tror kanskje jeg ville markert det litt mer enn det vi gjorde. Det var ingen andre enn forloverne som visste at vi giftet oss, og egentlig hadde vi en plan om en vennefest året etter, men pga en fødsel så ble det ikke noe av. Jeg ville nok også fortalt mamma og pappa at vi hadde giftet oss enten rett før eller rett etterpå, de fikk ikke vite det for en god del mnd etterpå.
|
|
|
|
#44 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det da
Som om jeg skulle sagt det selv!
|
|
|
#45 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det da[quote=Bauche;1767935]Du forstår at slike uttaleser nesten krever et bilde ja?quote]
|
|
|
#46 |
|
Pauset
|
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daGlemte å si noe om musikken i bryllupet. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daJeg tror ikke jeg ville endret noe særlig, jeg? Jeg har aldri vært av sorten som planla bryllup og øvde med Barbie-dukkene, og ikke var jeg særlig stresset heller. Vi ble gift, det var det viktigste.
Det er ikke for sent!
|
![]() |
|
|