|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Passiv
|
Sv: Betaling på ebay?
That settles it! Jeg vasker jo håndstrikkede alpakkaklær i maskinen - det går strålende det. Da må den jammenmeg klare en bh også. Jeg får heller vaske dem for seg selv. |
|
|
|
#43 |
|
maler
|
Ja, de bør gå for seg selv eller sammen med noen få andre finvaskplagg.
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Næsjda - Lindexene har da gått slengt sammen med resten bestandig. Spilene holder det utrolig de. De kan til og med trekke med seg resten av klærne ut av maskinen for deg. |
|
|
|
#45 |
|
Bedreviter
|
Det var den gang du hadde liten og nett B-cup, må du huske. Det er større spenn i de nye. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Passiv
|
Sv: Betaling på ebay?Mens vi er inne på det - hvor kommer det med at det heter å gå kommando fra? |
|
|
|
#49 |
|
<*(((<
|
Jeg husker det fra Seinfeld, men opphavet er visst eldre i følge Washington Post som referer til en eller annen kilde i denne artikkelen:
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Passiv
|
Sv: Betaling på ebay?Jeg handlet de oransje tupperwareboksene. |
|
|
|
#52 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Betaling på ebay?Asså, nå har jeg opprettet noe paypal greier, men så må jeg velge mellom å etterfylle milder på paypal kontoen eller betale med kredittkortet mitt. :trenger teskje:
|
|
|
#53 |
|
Bedreviter
|
Velg "betale med kredittkort", så slipper du å ha penger på en konto som du kanskje ikke bruker. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
<*(((<
|
Sv: Betaling på ebay?eBay var opprinnelig et auksjonssted, ja, så budgivning er en mulighet. Men veldig mange selgere har en «Buy it now»-opsjon, hvor du altså kan velge å kjøpe varen til en fast pris med en gang. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Passiv
|
Sv: Betaling på ebay?Det teo sa. Og deretter det torsk sa. :helt ny ekspert: |
|
|
|
#57 |
|
<*(((<
|
Sv: Betaling på ebay?De har en slags tutorial liggende også: http://pages.ebay.com/viewitem/tutorial.html |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Betaling på ebay?Men her er det bare bud ja?
|
|
|
#60 |
|
Passiv
|
Sv: Betaling på ebay?Jøss så rart - ja, der var det bare budgivning. |
|
![]() |
|
|