Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Betaling på ebay?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-09, 11:43   #41
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Betaling på ebay?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ja, altså, jeg har en 15 år gammel maskin som er langt fra snill. Jeg ser ikke bort fra at jeg hadde maskinvasket på håndvaskeprogram fortsatt, hadde jeg hatt en maskin med den muligheten.

That settles it! Jeg vasker jo håndstrikkede alpakkaklær i maskinen - det går strålende det. Da må den jammenmeg klare en bh også. Jeg får heller vaske dem for seg selv.

Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 11:44   #42
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg får heller vaske dem for seg selv.

Det er i alle fall lurt å ikke vaske dem i full maskin. Da kan spilene brekke. Har jeg hørt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 11:46   #43
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

That settles it! Jeg vasker jo håndstrikkede alpakkaklær i maskinen - det går strålende det. Da må den jammenmeg klare en bh også. Jeg får heller vaske dem for seg selv.

Ja, de bør gå for seg selv eller sammen med noen få andre finvaskplagg.

Gammel 13-08-09, 11:46   #44
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er i alle fall lurt å ikke vaske dem i full maskin. Da kan spilene brekke. Har jeg hørt.

Næsjda - Lindexene har da gått slengt sammen med resten bestandig. Spilene holder det utrolig de. De kan til og med trekke med seg resten av klærne ut av maskinen for deg.

(Lover på tro og ære å ikke gjøre dette med de nye, dyre.)

Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 11:49   #45
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næsjda - Lindexene har da gått slengt sammen med resten bestandig. Spilene holder det utrolig de. De kan til og med trekke med seg resten av klærne ut av maskinen for deg.

Det var den gang du hadde liten og nett B-cup, må du huske. Det er større spenn i de nye.

Gammel 13-08-09, 11:53   #46
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Altså, det var overhodet ikke ment som kritikk.
Jeg skulle bare ønske at noen handlet for meg, og ikke minst at jeg hadde penger til å slippe å gjøre det.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 12:50   #47
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Siden den gangen går ALT på 40 grader lettstelt.

Du har fortsatt å gå kommando, altså?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 12:52   #48
Slettet bruker
Passiv

Standard

Mens vi er inne på det - hvor kommer det med at det heter å gå kommando fra?

Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 12:55   #49
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mens vi er inne på det - hvor kommer det med at det heter å gå kommando fra?

Jeg husker det fra Seinfeld, men opphavet er visst eldre i følge Washington Post som referer til en eller annen kilde i denne artikkelen:

Sitat:

The phrase "going commando" entered the public consciousness during the Vietnam War, when American Special Forces were spending extended periods of time in hot, wet jungle environments and went without underwear to avoid discomfort. It also appeared in a source on college slang in 1974, but the phrase entered mainstream pop culture in the 90's, when both Seinfeld and Friends, two of the most popular and longest running sitcoms of all time used "going commando" as a plotline in memorable episodes.

Gammel 13-08-09, 13:14   #50
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Hvilke matbokser handlet du da Smiljefjes?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 13:18   #51
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg handlet de oransje tupperwareboksene.
http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=72063

Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 23:45   #52
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Asså, nå har jeg opprettet noe paypal greier, men så må jeg velge mellom å etterfylle milder på paypal kontoen eller betale med kredittkortet mitt. :trenger teskje:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 23:46   #53
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Asså, nå har jeg opprettet noe paypal greier, men så må jeg velge mellom å etterfylle milder på paypal kontoen eller betale med kredittkortet mitt. :trenger teskje:

Velg "betale med kredittkort", så slipper du å ha penger på en konto som du kanskje ikke bruker.

Gammel 13-08-09, 23:52   #54
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

BUD??? Skal jeg gi bud?

Gammel 13-08-09, 23:54   #55
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

eBay var opprinnelig et auksjonssted, ja, så budgivning er en mulighet. Men veldig mange selgere har en «Buy it now»-opsjon, hvor du altså kan velge å kjøpe varen til en fast pris med en gang.

Gammel 13-08-09, 23:55   #56
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det teo sa. Og deretter det torsk sa. :helt ny ekspert:

Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 23:56   #57
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

De har en slags tutorial liggende også: http://pages.ebay.com/viewitem/tutorial.html

Gammel 13-08-09, 23:56   #58
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Men her er det bare bud ja?

http://cgi.ebay.co.uk/BNWT-Freya-Lin...d=p3286.c0.m14

Gammel 13-08-09, 23:58   #59
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Ja, den der hadde bare mulighet for bud.

Gammel 13-08-09, 23:58   #60
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jøss så rart - ja, der var det bare budgivning.

Send en forespørsel til selgeren og si at du vil ha den du. Uten å gi bud og sånt tull. Det må vel være lov?

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.