Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Store damer bruker ikke korsett

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-09, 21:03   #41
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store damer bruker ikke korsett

80D er jo rene drømmestørrelsen, og ikke stort i det hele tatt. For en dum butikkdame. Da vet jeg hvor jeg ikke skal handle, med mine 80HH. Jeg har ellers funnet en del undertøy på Change, Herkules. Mamman min, som ikke er noen liten dame, er storfornøyd med Else Maries i Skien. Prøv der du.

Sist redigert av Kaija : 13-08-09 kl 22:08.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 21:08   #42
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Synd du ikke bor i danmark var undertøys forteninger på nesten hvert hjørne, og ingen problemer og få tak i noen str og utvalget var bra prisen også.
Jeg føler om du er over E i cupen så er man ihvertfall ikke mindre enn 75 rundt her hjemme, hilsen hun som bruker 70E

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 23:13   #43
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Den Triumphbutikken her er ikke mye å skryte av. Jeg slår et slag for OW Gundersen når man skal ha seg noe ekstra fint. De har godt utvalg og man får god hjelp.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 23:18   #44
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Er det mulig!!??

80D..

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 09:09   #45
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere grenlendinger, jeg prøvde Triumph først pga pris. Noe sier meg at jeg nok hadde følt meg bedre hatt jeg gått rett til Else Marie eller OW. Der har jeg jo liten cupstørrelse, forrige gang jeg var hos EM kjøpte jeg 85F. (ammet, ja )

Det ble fin BH med matchende truse. Kjøpt et helt annet sted, selvsagt.

Gammel 14-08-09, 09:15   #46
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Makan til kjerring!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:27.