|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klesvaskregime - innspill?
JEg har også en kurv. Det meste går på gulvet, og så bruker jeg 2 minutter på å sortere og finne ut hvordan jeg skal gjøre det denne gangen. Fleksibelt, økonomisk og greit når man har liten plass.
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Klesvaskregime - innspill?For øvrig har jeg et system der jeg har "innsamlingskurv" på hvert av badene, pluss på vårt soverom og i kjellertrappa ved kjøkkenet. Slik at det alltid er kort vei til en kurv. Så bæres disse ned i kjelleren og tømmes utover gulvet for videre sortering.
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Klesvaskregime - innspill?Vi har bare to kurver, en for mørkt tøy og en for hvitt/lyst tøy. Når jeg skal vaske finsorterer jeg kurven i 90 grader, 60 grader kok, fint tøy 30 og 40 grader og ull 30 og 40 grader.
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Klesvaskregime - innspill?Jeg er meget fornøyd med mitt nye innsamlingssystem: En kurv på badet opp, en på soverommet vårt og en i kjøkkenskapet til kluter og slikt. Spesielt er jeg fornøyd med den sistnevnte, for der blir det typisk kokvask-ting.
|
|
|
#11 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Klesvaskregime - innspill?NaziNin har følgende kurver til skittentøy:
![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Klesvaskregime - innspill?Jeg har ikke oppsamling av skittentøy. Jeg sparer på rent tøy jeg. I schwære mengder sånn at det tar en time å bare brette og sortere det og få det i skapene. |
|
|
|
#14 |
|
Protonterapeut
|
Det er der innsamlingskurven på kjøkkenet kommer inn. Der er det mye 90-vask, og så fyller jeg på med håndkler og diverse når jeg kommer ned på vaskerommet.
|
|
|
#15 |
|
saftig
|
Sv: Klesvaskregime - innspill?Og jeg som trodde jeg var den eneste med klesvaskeregime!
|
|
|
#16 |
|
Tidsklemma
|
90 graders maskiner er vel egentlig sjelden, men brukte kluter/mopper går på 90, samme med undertøy til guttungen om han har hatt noe uhell. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Pauset
|
Sv: Klesvaskregime - innspill?Her har vi følgende kurver: |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Klesvaskregime - innspill?Ser at jeg er en av de få her med bare EN skittentøyskurv. Jeg sorterer når jeg setter på en vask. Om det skjer underverker og gubben skulle finne på å sette på en maskin, så skjer som oftest det i forbindelse med web-cam og online sortering ... |
|
|
|
![]() |
|
|