Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Høstens serier/realityprogrammer

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-09, 22:13   #41
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstens serier/realityprogrammer

Den starter tirsdag 1. september, så da går den vel som vanlig på tirsdager og ikke mandager. Se her

Sitat:

Sesongpremieren tirsdag 1. september er den første delen av en dobbeltepisode, og fortsettelsen får du tirsdag etter.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 22:15   #42
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah! Jeg er jammen meg overbevist om at de sa mandag på tv, for jeg reagerte litt på det, siden det var tirsdager før.
Samme for meg!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 22:17   #43
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Ah! Jeg er jammen meg overbevist om at de sa mandag på tv, for jeg reagerte litt på det, siden det var tirsdager før.
Samme for meg!

Da kræsjer i allefall ikke Lipstick Jungle og Greys.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 22:19   #44
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Gleder meg til House og Criminal minds. Noen som vet når disse starter opp igjen?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 22:35   #45
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal se Lærerne og 71° nord.

Resten laster jeg ned.

Gammel 25-08-09, 22:38   #46
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

71 grader Nord og Robinson. Det kommer jeg til å ta opp om jeg ikke er hjemme. Andre programer er ikke så viktige, jo Hjarta på rette staden og Nytt på nytt kommer jeg også til å ta opp.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 22:48   #47
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Hmmm, på tv guiden på tv2.no står det Greys både mandager og tirsdager fra 31. august.

Gammel 25-08-09, 22:59   #48
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

De sa "mandag og tirsdag", det sto det på skjermen også, nå nettopp.

Må dobbelt og trippelsjekke, jeg skal se!

Gammel 25-08-09, 23:00   #49
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om det kalles reality, vet jeg ikke, men 4-stjerners middag er grei underholdning når hodet er trøtt etter en lang arbeidsdag.

Og så ser jeg fotball og sløver foran matprogrammer på BBCs Lifestyle mens jeg innbiller meg at det gjør meg til en bedre kokk.

Gammel 25-08-09, 23:02   #50
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Da kræsjer i allefall ikke Lipstick Jungle og Greys.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 23:08   #51
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Greys går både mandag og tirsdag kl 2140.

Gammel 25-08-09, 23:12   #52
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Men ikke noe av det er reprise? To episoder i uka?

*se for seg problemer* Har et liv også... teoretisk sett... I praksis er jeg jo hjemme,,, og tar opp..

Gammel 25-08-09, 23:15   #53
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Men ikke noe av det er reprise? To episoder i uka?

*se for seg problemer* Har et liv også... teoretisk sett... I praksis er jeg jo hjemme,,, og tar opp..

Ingen er repriser nei, dei går på tv2 Zebra lørdager.

Gammel 25-08-09, 23:30   #54
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Lærerne skal jeg også se ja! Og Grey's, Iset, den tar seg opp altså, de første episodene er definitivt ikke de beste! Heroes og Criminal Minds er given.

Gammel 26-08-09, 08:35   #55
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Dexter sesong 6? Trodde det var nr 4 nå?

Åja selvsagt er det nummer fire jeg mener.

Gammel 26-08-09, 10:52   #56
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Lipstick Jungle
Grey's
Life on mars (den britiske)

Gammel 26-08-09, 11:20   #57
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Greys regner jeg med... og Veum om det ikke er noen jeg allerede har sett.
Ser særdeles lite på tv..

Hadde håpet om å klare følge med på One Tree hill, men det har jeg gitt opp.. sett en halv episode tror jeg.

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 11:28   #58
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Jeg ser ikke så mye på tv, men jeg må ha med meg Greys. Jeg fikk ikke sett de to siste episodene i forrige seson. Noen som vet hvor jeg evnt kan få lastet de hen? Må jo vite hva som skjedde før neste uke......

Ellers så kan det jo hende at det blir andre serier på meg, men pr nå er det bare Greys som er et must.
Private practise var også grei å følge med på.

Gammel 26-08-09, 11:58   #59
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke Greys bare mandag denne første uka da. En sånn "oppsummeringsepisode" liksom?

Gammel 26-08-09, 12:00   #60
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg mener også å ha lest at det skal komme en "Forbrytelsen 2" på NRK til høsten?

Den serien elsket jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.