Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Favorittkjeks?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-09, 13:07   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favorittkjeks?

Enig. Jeg liker også best de vanlige Oreoene. Jeg klarer maks 1 stk av de andre, så er jeg superkvalm etterpå. Man kjenner dessuten sukkeret knase i dem, det takler jeg ikke.

Gammel 27-08-09, 13:17   #42
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjeks kjøper vi nesten aldri. Det hender at vi har med en pakke kjeks på hytta som turproviant på småturer og da blir det som regel Gjende eller Safari :enkel: Sist valgte ungene en eller annen sort med sitronfyll - skikkelig syntetisk og ekkel, så den får ligge i fred for meg

Gammel 27-08-09, 13:41   #43
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg kan egentlig ikke forstå det, da jeg egentlig er den største slikkmunnen i det sentrale østlandsområdet, men cookies er bare grusomt.

Cookies er deilige, men det må være ekte hjemmebakte cookies. Kjeks-etterligningene er fæle.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 14:29   #44
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hvorfor i huleste heiteste forvillet jeg meg inn i denne tråden? Det glutenfrie kjeksmarkedet er ikke så mye å rope hurra for. Jeg savner noe så simpelt som Mariekjeks! (De glutenfrie mariekjeksene jeg har smakt så langt er harde og vonde, nemlig).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 14:47   #45
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har et kjærlighetsforhold til Kung Oscars pepperkaker.

Jammen godt det bare er jul en gang i året. Men jeg må innrømme jeg spiste et par pakker i løpet av tre uker i Sverige i ferien.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 14:51   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Det glutenfrie kjeksmarkedet er ikke så mye å rope hurra for.

Åh? Jeg har sett og smakt maaange utrolig gode glutenfrie kjeks. Bla. noen oreolignende greier, karamellkaker (kolakaker), havrekjeks, digestivekjeks, vaffelkjeks, pepperkaker og noen fantastiske kokoskaker med sjokoladetrekk. Ja og Wizards, som minner om Donaldkjeks. Det er jo kjempemange gode. :sikle:

Gammel 27-08-09, 15:36   #47
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh? Jeg har sett og smakt maaange utrolig gode glutenfrie kjeks. Bla. noen oreolignende greier, karamellkaker (kolakaker), havrekjeks, digestivekjeks, vaffelkjeks, pepperkaker og noen fantastiske kokoskaker med sjokoladetrekk. Ja og Wizards, som minner om Donaldkjeks. Det er jo kjempemange gode. :sikle:

Ja, det er noe der, altså. Særlig sånne "jaffa-cakes" og vaffelkjeks er gode, og noen sånne til ost. Wizards var en stor skuffelse.

Men jeg baker vidunderlige glutenfrie coocies selv, da.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:08   #48
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg har et kjærlighetsforhold til Kung Oscars pepperkaker.

Jammen godt det bare er jul en gang i året. Men jeg må innrømme jeg spiste et par pakker i løpet av tre uker i Sverige i ferien.

Ah, en sjelefrende! Før alle disse skrekkelige cookiesene kom, solgte de jo Kung Oscars hele året i norske matbutikker. Nå er de knapt nok å få til jul. Cookiehel%&€et har fordrevet pepperkakene fra markedet! Jeg kan for øvrig anbefale Nyåkers også (og jeg vil ikke si hvor mange 900-grams bokser jeg spiser av disse mellom november og januar hvert år. )

Hjemmebakte cookies er heller ikke godt, dessverre. (Håper aldri svigermor forviller seg inn hit og leser dette.)

Gammel 27-08-09, 21:23   #49
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes kafecookies med tranebær er veldig gode!

Gammel 27-08-09, 21:34   #50
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ah, en sjelefrende! Før alle disse skrekkelige cookiesene kom, solgte de jo Kung Oscars hele året i norske matbutikker. Nå er de knapt nok å få til jul. Cookiehel%&€et har fordrevet pepperkakene fra markedet! Jeg kan for øvrig anbefale Nyåkers også (og jeg vil ikke si hvor mange 900-grams bokser jeg spiser av disse mellom november og januar hvert år. )

Åh, er vi flere?

Jeg fant faktisk ikke Kung Oscars til jul og var både små-stresset og sur.

Har planer om å hamstre fra Sverige, men er litt redd for at de da ikke overlever frem til jul...

Kjøpte Nyåkers og de er gode de og, men Kung Oscar er allikevel hakket bedre.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 22:00   #51
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Tapini.

jepp, de er gooode! Med Tine Krydderost på

Når det gjelder type sjokoladekjeks, så har jeg funnet ut at jeg heller bruker kalorikvoten min opp på vanlig sjokolade, så slike kjeks kjøpes kun i nødsfall...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 22:04   #52
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kapteinkjeks med smør

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 23:20   #53
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Åh, er vi flere?

Jeg fant faktisk ikke Kung Oscars til jul og var både små-stresset og sur.

Har planer om å hamstre fra Sverige, men er litt redd for at de da ikke overlever frem til jul...

Nå skulle jeg til å skrive at de holder seg fint, men så skjønte jeg plutselig hva du mente.

Jeg synes faktisk Nyåkers er bedre. Det er mulig det henger sammen med større tilgjengelighet og vane.

Gammel 28-08-09, 10:28   #54
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Tapini.

Å ja!

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.