|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra? | |||
1 - 10 min |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0,56% |
11 - 20 min |
6 | 3,35% |
21 - 30 min |
13 | 7,26% |
31 - 40 min |
12 | 6,70% |
41 - 50 min |
25 | 13,97% |
51 - 60 min |
39 | 21,79% |
61 - 70 min |
35 | 19,55% |
71 - 80 min |
12 | 6,70% |
81 - 90 min |
13 | 7,26% |
91 - 100 min |
9 | 5,03% |
101 - 110 min |
4 | 2,23% |
111 - 120 min |
5 | 2,79% |
Over 120 min |
5 | 2,79% |
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?I dag: En halvtime fra jeg sto opp til eldstemann var levert på skolen. Da hadde jeg kledd på barn, helt i de frokost, lagd matpakker, kledd på meg og lufta bikkja. Det er ikke å anbefale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg står opp kl 6. Vi pleier å være ut døren ca kvart over 7. (MÅ være ute ca halv 8, men drar når vi er klare til å dra.)
![]() |
#43 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Fra vekkerklokka ringer til jeg er ute av døra tar det ofte 1 time og 40 minutter. Da har jeg rukket å dusje og stelle meg selv, vekke tre barn, assistere deres morgenstell og påkledning, spise frokost sammen med dem (som mannen fikser), pusse tenner på meg selv, pusse tenner på noen barn, finne frem litt yttertøy etter vær, og legge det siste i sekkene (de siste oppgavene er litt hipp som happ hvem som gjør).
![]() |
#44 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Hvis det er bare meg som skal avgårde, så bruker jeg stort sett 10 min på lyndusj og morgenstell, og sitter så i 15-20 min før jeg må gå. Jeg verken sminker eller føhner. Halvtime tilsammen. Plusser på nesten en time om jeg må få opp gutta, gi dem mat, smøre matpakker og få storebror avgårde til skolen. Vi kan klare det på atskillig bedre tid, men orker ikke stresse. Jeg tror rekorden fra vi våknet, og til de begge var i barnehagen er 20 min. Da hadde jeg forsovet oss kraftig. |
![]() |
![]() |
#45 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?
Samme her.
![]() |
#46 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg bruker 50 - 60 minutter.
![]() |
#47 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Minst 5 kvarter.
![]() |
#48 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg står opp 6.25 og kjører ut 6.50. På 25 minutter rekker jeg å: |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Går videre
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Vi står opp 07.00 og prøver å være ute av huset til 07.30
![]() |
#50 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?En drøy time. På den tiden steller jeg meg selv (ikke dusj og full pakke, jeg dusjer etter treningen), får opp to unger - en som må mases kraftig på, en som trenger litt hjelp. Lager skolemat til en unge, snack til en. Pakker to ransler, spiser frokost og får ungene klar til å gå. Vi har rolige morgener
![]() |
#51 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?La meg slå et slag for god tid på morgenen. Det gjør underverker for resten av dagen.
![]() |
#53 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?
Det er sant, men jeg sliter med å hale dem opp av senga før det virkelig er nødvendig... De er notoriske b-mennesker. Kvikke som bare rakkeren på kvelden, og skikkelige dyneelskere om morgenen. De ligner VELDIG på sin mor, særlig de to yngste. Jeg bruker ofte et kvarters tid på å kose-kile-pruttelydpåmagen-vekke minstemann.
![]() |
#54 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?I underkant av en time. Da har vi laget frokost og matpakke dagen før, samt lagt frem klær til begge.
![]() |
#55 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Men må dere ikke stå og røre i havregrøten, Skilpadda? Det er jo å koke opp melken som tar tid, etterpå skal den jo bare stå et minutt eller så?
![]() |
#56 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Det kommer jo ann på hvor god tid jeg har i utgangspunktet.
![]() |
#57 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?30 minutter. Dusje, hive i meg mat, ut av døra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg hater å stresse om morgenen, ungen også, gjør vi det blir dagen ødelagt for oss begge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?75 minutter, i hvert fall. Gjerne 90. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?La meg se:
![]() |
|
|