|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg er hjemme og har på meg "vaskehabitten" Samme antrekket som i går. 3/4 lang joggebukse og grønn topp. Ikke noen syn for guder akkurat. Sist redigert av Michelle : 10-09-09 kl 14:41. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Cilen: Herlig smykke og sko. |
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg er hjemme idag og har en beige linbukse jeg har arvet av mannen. Den er for stor og rimelig dassete. I tillegg har jeg en brun bomullsgenser som har mistet fargen på enkelte flekker grunnet slurving med Klorinflaska. Lekkert. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Kjedelig, kjedelig i dag. Jeg visste at jeg kom til å sjaue litt bøker og kasser i dag så jeg tok på meg jeans, en sort lang singlet og en grønn cardigan. Og sorte joggesko. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Så bra at denne tråden kom akkurat i dag, for i dag er jeg fiiin. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!
Så fin du er i dag da 007
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!007: |
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Rød topp.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Kul veske, Glitter! |
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!
Takk! Det var faktisk det eneste jeg kjøpte meg i London i sommer, i tillegg til et kjede. Glittermannen ble helt sjokkert over at jeg etter en hel dag med shopping kom tilbake med en veske fra butikken rundt hjørnet.
|
|
|
#15 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Grå cardigan, vinrød t-skjorte, mørkeblått vidt olaskjørt (mykt og deilig) og de fine vinrøde skoene mine.
|
|
|
#16 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Kjempefint, Tinetoff! Jeg tror jammen at jeg må ut og finne meg et dongeriskjørt. Det er jo så anvendelig!
|
|
|
#17 |
|
Borte
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Legger ut jeg og, selv om jeg er i 35 uke og rimelig pjuskete. Beige bukse, lyserød singlet under blomstrete, vid topp. Alt fra H&M.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 15-09-09 kl 14:30. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tatt på
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Brune thigts og brun genser og over der har jeg rød/rosa/gul tunika med korte ermer. Sorte støvletter på beina.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg er hjemme idag ( |
|
|
|
![]() |