Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

FPs valgvake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-09, 23:09   #41
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FPs valgvake

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg sjekket resultatet for der jeg er født og oppvokst og . Krf og Frp har flertall sammen.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:09   #42
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sjekket resultatet for der jeg er født og oppvokst og . Krf og Frp har flertall sammen.

KrF sitt resultat er du vel ikke så overrasket over? De stemmer på de pene, er det kke sånn det er?

Gammel 14-09-09, 23:09   #43
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uansett vil vel en blå regjering ende opp som mindretalls, med behov for støtte enden av sentrumspartiene eller FrP. Jeg syns det er mer spennende å se om det rød-grønne flertallet holder seg.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:10   #44
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Våtne ?

Den var for tjukk, sjølv for meg.

Den aen går jo mot ein å? Når ein kjem heilt heilt nord i nordhordland? Jaja, det er uansett ganske morsomt uttrykk.

Gammel 14-09-09, 23:10   #45
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Vannet. Holde hodet over vann. Selv jeg, fra indre østlandet, tok den.

Men ellers, hei, jeg har valgsending i bakgrunnen, er sjokkert over Venstre sitt valg så langt og jobber for harde livet (men ikke med valgting).

Eg skjønte kva ho meinte. Eg hadde berre ikkje høyrt det før.

No ned til pizza og valgsendinger.

Gammel 14-09-09, 23:10   #46
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Edit: Puh, "bare" forhåndsstemmer. Men likevel.

Ouch.

Ine er søt, da. Potensiell Høyreleder?

Gammel 14-09-09, 23:11   #47
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en grunn til at du flyttet, ikke sant.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:12   #48
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

...men heller det enn kunnskapsminister.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:13   #49
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er en grunn til at du flyttet, ikke sant.

Hell yeah!

I følge Aftenposten er 38 prosent av stemmene opptalt nå. Og Ap har nesten 35 % av stemmene. Kan det holde?

Gammel 14-09-09, 23:13   #50
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

:biternegler:

Gammel 14-09-09, 23:14   #51
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Ouch.

Titten tei.

Og der kom kjammen Brustadbua og. Jaja. Og snakker om husbesøk. Litt sånn Jehovas vitne assosiasjoner får eg når eg høyrer det.

Gammel 14-09-09, 23:15   #52
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Vi er så forskjellige.
"Herlige Brustad" tenkte jeg , og "huff, der er hun Ine".

Gammel 14-09-09, 23:16   #53
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Det er nesten litt synd at foreldrene mine ikke vaker sammen. Jeg har ett stk. som feirer og ett som sørger. Jeje, ikke rart jeg har holdt meg langt unna alt som lukter politisk engasjement.

Gammel 14-09-09, 23:16   #54
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På Bt.no har de finfin oversikt over hvem som er inne og ute. Audun Lysbakken ser ut til å være noget utsatt ... AP derimot, har 5 inne.

Gammel 14-09-09, 23:17   #55
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Gaia: Det er så herlig med familie. Min søster ringte i dag for å høre hva hun skulle stemme.

Gammel 14-09-09, 23:17   #56
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ap ligger an til å gjøre et veldig bra valg, all over.

Gammel 14-09-09, 23:18   #57
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er nesten litt synd at foreldrene mine ikke vaker sammen. Jeg har ett stk. som feirer og ett som sørger. Jeje, ikke rart jeg har holdt meg langt unna alt som lukter politisk engasjement.

Sånn er det med mine også. De oppholder seg faktisk i hvert sitt land akkurat nå, hvor pappa gråter for sitt kjære Høyre, mens mamma jubler for Jens. Det ender jo opp som et lojalitetsissue for meg etterhvert.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:18   #58
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ser på valgvaken på NRK1 og til og med nå, har ikke FRP noe å komme med, annet enn å slenge dritt om andre partier
Godeste Karl I. Hagen kunne bare godte seg over at venstre går tilbake, for de har vært såå slemme mot FRP. Det er bare patetisk.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:19   #59
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har fri i morgen, så jeg kan sitte utover natta og kose meg. Speed-Geir er alltid like morsom.

Valgdagsmålingen var kjekk, men jeg liker ikke hvordan forhåndsstemmene har fordelt seg.

Gammel 14-09-09, 23:19   #60
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Å der er mr. kaffe (Friele).

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.