Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

FPs valgvake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-09, 23:08   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FPs valgvake

NRK ser vi på. Siste valgsending til Geir Helgesen. :sentimental:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 00:00   #2
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

NRK ser vi på. Siste valgsending til Geir Helgesen. :sentimental:

Mamma sitter her og er übersentimental over dette, hun syns han er så kjekk. Men mannen har jobbet med ham og sier han er liten av vekst.
Så neida så.

Venstre ja. Velgerne feiger ut i. Ola Elvestuen neste?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:08   #3
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sjekket resultatet for der jeg er født og oppvokst og . Krf og Frp har flertall sammen.

Edit: Puh, "bare" forhåndsstemmer. Men likevel.

Gammel 14-09-09, 23:09   #4
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg sjekket resultatet for der jeg er født og oppvokst og . Krf og Frp har flertall sammen.

Gammel 14-09-09, 23:09   #5
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

KrF sitt resultat er du vel ikke så overrasket over? De stemmer på de pene, er det kke sånn det er?

Gammel 14-09-09, 23:10   #6
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Edit: Puh, "bare" forhåndsstemmer. Men likevel.

Ouch.

Ine er søt, da. Potensiell Høyreleder?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:12   #7
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

...men heller det enn kunnskapsminister.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:14   #8
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Ouch.

Titten tei.

Og der kom kjammen Brustadbua og. Jaja. Og snakker om husbesøk. Litt sånn Jehovas vitne assosiasjoner får eg når eg høyrer det.

Gammel 14-09-09, 23:08   #9
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Jeg håper valgdagsmålingen stemmer.

Gammel 14-09-09, 23:09   #10
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan ikke se annet enn Geir Helljesen på speed?

Gammel 14-09-09, 23:09   #11
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uansett vil vel en blå regjering ende opp som mindretalls, med behov for støtte enden av sentrumspartiene eller FrP. Jeg syns det er mer spennende å se om det rød-grønne flertallet holder seg.

Gammel 14-09-09, 23:13   #12
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

:biternegler:

Gammel 14-09-09, 23:15   #13
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Vi er så forskjellige.
"Herlige Brustad" tenkte jeg , og "huff, der er hun Ine".

Gammel 14-09-09, 23:16   #14
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Det er nesten litt synd at foreldrene mine ikke vaker sammen. Jeg har ett stk. som feirer og ett som sørger. Jeje, ikke rart jeg har holdt meg langt unna alt som lukter politisk engasjement.

Gammel 14-09-09, 23:18   #15
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er nesten litt synd at foreldrene mine ikke vaker sammen. Jeg har ett stk. som feirer og ett som sørger. Jeje, ikke rart jeg har holdt meg langt unna alt som lukter politisk engasjement.

Sånn er det med mine også. De oppholder seg faktisk i hvert sitt land akkurat nå, hvor pappa gråter for sitt kjære Høyre, mens mamma jubler for Jens. Det ender jo opp som et lojalitetsissue for meg etterhvert.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:19   #16
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Sånn er det med mine også. De oppholder seg faktisk i hvert sitt land akkurat nå, hvor pappa gråter for sitt kjære Høyre, mens mamma jubler for Jens. Det ender jo opp som et lojalitetsissue for meg etterhvert.

Da er nok det beste å stemme noe annet.

Gammel 14-09-09, 23:21   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Man kan ikke avholde valgvake i lukkede blogger, skjønner dere vel.

Dette er ulidelig spennende. Det blir nok ingen tidlig kveld for meg.

Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:22   #18
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Dette er ulidelig spennende. Det blir nok ingen tidlig kveld for meg.

Ikke for meg heller. Selv om jeg burde. *barn-som-våkner-annenhvertime-og-jobb-imorgen*

Gammel 14-09-09, 23:30   #19
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Ikke sant. Mamma ligger hjemme og er syk (og skulle nok ønske at hun drakk sjampis), mens pappa er hos en kompis og sørger over det "sørgelige" resultatet. (Og begge to er oppgitte over datteren som ikke velger "riktig" i noen retning. :datter av bonde og blåskjorte: )

Gammel 14-09-09, 23:16   #20
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På Bt.no har de finfin oversikt over hvem som er inne og ute. Audun Lysbakken ser ut til å være noget utsatt ... AP derimot, har 5 inne.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.