Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tipper du Lotto?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tipper du Lotto?
Ja, jeg tipper hver uke. 31 23,31%
Ja, jeg tipper en gang i blant. 46 34,59%
Nei, jeg tipper ikke Lotto. 55 41,35%
Lotto - hvem er det, og hvorfor skal han tippes? 1 0,75%
Deltakere: 133. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-09, 10:32   #41
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tipper du Lotto?

Mannen gjør, men jeg syns han er en "tulling". Har stadig vekk planer om å begynne å spare like mye som han spiller bort, for å se hvem av oss som ender opp med mest.

Gammel 19-09-09, 10:40   #42
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg har en kupong inne sånn 10-12 ganger i året.

Gammel 19-09-09, 12:10   #43
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Ja, leverer inn en lotto med joker til hver lørdag. Om ikke jeg vinner, er det stor underholdning for ungene å se etter på kupongene om jeg har noen riktige tall.

Gammel 19-09-09, 12:18   #44
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Lotto med joker hver uke er ca 3000 kroner i året. Jeg synes det er andre artige ting å bruke de pengene på.

Gammel 19-09-09, 13:04   #45
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tippet Lotto en gang.

Det kunne jeg jo ha spart meg.

Gammel 19-09-09, 14:39   #46
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har alltid inne en kupong.
Man må delta for å ha mulighet til å vinne!
*Lever intenst i håpet om at det en gang blir min tur*

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 16:02   #47
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei.

Gammel 19-09-09, 23:23   #48
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja, tipper stort sett hver uke, men hadde 6+1 ikke så lenge etter vi begynte, så jeg er har i hvert fall ikke tapt på det ennå.

Gammel 20-09-09, 10:34   #49
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tiper enten vikingelotto, Lotto eller begge deler hver uke. Som regel en av delene. Og jeg er overbevist hver gang om at jeg skal vinne.

Også sitter jeg som et snurt spørsmålstegn når Hamar ikke ringer meg opp. Hver gang.

Gammel 21-09-09, 11:30   #50
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har hørt at det er like stor sannsynlighet for at huset ditt skal brenne 16 ganger som at en skal vinne førstegevinsten i lotto?

Jeg spiller ikke, av den enkle grunn at jeg for en tid tilbake syntes det spillet med ramme og bilde (husker ikke hva det heter) så moro ut. Gikk på Narvesen, men måtte betale for å registere meg og få sånt kort, og det gidder jeg ikke! Skulle jo bare prøve det en gang...

Hender at mannen tipper, men har vel aldri vunnet mer enn 70,- tror jeg...

Gammel 21-09-09, 11:39   #51
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tipper ca 2 ganger i mnd. Hadde tippet 4 ganger hvis jeg hadde husket det. Burde hatt 5 ukers inne jeg.... Det er penger jeg har råd til å tape for spenningen sin del, så da kan dem som er negative bare si det de vil.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 11:45   #52
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Nei, jeg tipper ikke Lotto.
Det forhindrer ikke at jeg kan sitte og drømme om hvordan gevinsten på minimum 10 mill. skal fordeles...

Da er vi flere

sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 12:26   #53
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det er svært lenge siden sist. Bruker heller pengene til sjokolade. :vinner hver gang:

Gammel 21-09-09, 12:36   #54
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, aldri.

Gammel 21-09-09, 22:14   #55
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Jeg har hørt at det er like stor sannsynlighet for at huset ditt skal brenne 16 ganger som at en skal vinne førstegevinsten i lotto?

Jaha? Jeg har sjelden hørt om noen som har fått huset brent 16 ganger, men jeg har hørt om at folk har vunnet i lotto.

At det kan være 16 ganger så stor sjans for at huset skal brenne som at man skal vinne i Lotto kan nok godt hende, men det blir jo noe helt annet. Og det tar jo også de fleste høyde for med forsikringer og forebyggende arbeid. Så hvorfor ikke tenke at "det kan skje meg" med Lottoen og?

Gammel 22-09-09, 22:20   #56
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg har heller aldri hørt om noen som har opplevd at huset brenner ned 16 ganger, men NOEN, opptil FLERE i Norges land vinner førstepremie i Lotto. HVER UKE!

Det var i 2006 1562 husbanner i Norge. Det er 30 i uka. Dette er vel ikke nødvendigvis at husene brenner helt NED, men at det brenner i dem. Det er ikke 30 førstepremievinnere i lotto hver uke, så sjangsen er nok større for å oppleve husbrann enn å vinne i lotto. Men neppe 16 ganger større, selv om jeg ikke klarer komme over gjennomsnittelig antall førstepremievinnere hver uke, men det er somregel mer enn 1 eller 2. At huset brenner ned 16 ganger, nei det er det i alle fall ikke særlig stor snnsynlighet for, selv den at det er 16 ganger mer sannsynlig er nok en overdrivelse...

Gammel 22-09-09, 22:30   #57
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Takket være denne tråden har jeg nå faktisk tippet Lotto. Det er omtrent aller foerste gang....

Gammel 22-09-09, 22:42   #58
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vel, det KAN jo være at nybegynnerflask teller her også?

Gammel 22-09-09, 23:00   #59
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei. Men jeg har tippet et par ganger, for noen år siden.

Jeg har også drømt om den store milliongevinsten. Jeg ble så sliten av å tenke ut hvordan jeg skulle fordele pengene og hvem jeg burde dele med. For ikke å snakke om alle som sikkert ville spørre meg om lån, istedenfor å gå til banken.Også ville de blitt sure hvis jeg sa nei og jeg ville blitt stresset om jeg hadde sagt ja (jeg er jo for f**n ingen bank). Så jeg fant ut at det gidder jeg rett og slett ikke.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 23:06   #60
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jepp det gjør vi. Hver eneste uke. Lotto, Vikinglotto og Joker. Enkleste minste beløp hver uke - som noen tidligere i tråden sa; det er det vi betaler for å ha mulighet til å drømme litt. Jeg ville aldri ha brukt store summer, og det vil aldri være i stedet for å spare. Det er bare det at noen skal vinne og jeg vil gjerne være en av de som har mulighet.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:17.