|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråden for store størrelser
Disse to har jeg også kjøpt - kjempefine!
|
|
|
#42 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråden for store størrelserOg jeg har jammen kjøpt den siste Salt viste fram også. Det hadde jeg glemt. Den er kjempefin på! |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråden for store størrelserJeg har også den siste Salt viser frem. Veldig fornøyd med den. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
flisespikker
|
Ja, den var fin, syntes jeg også. Jeg likte ikke lengden til meg, men det var veldig fin fasong på den.
|
|
|
#45 |
|
i tåkeheimen
|
Noen fordeler skal man ha når man er 1.58.
|
|
|
#46 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
den der har jeg prøvd,bare i svart, var eneste de hadde i min butikk
|
|
|
|
#47 |
|
Tatt på
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserDenne må jeg abbonere på. En av de fineste hverdagskjolene mine har jeg kjøpt på Kappahl sin normalavdeling og jeg bruker 48/50.
|
|
|
#48 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserFor dere som bor i Oslo, så har jeg hatt en veldig positiv opplevelse med Dollarosa på Gunnerius. De har klær opp til str 52, men det er ikke sånn "stor mote"-klær. Det er rett og slett bare vanlige klær som er større i størrelsen. Det passet meg utmerket. Mine kilo er ganske så jevnt fordelt, og jeg har egentlig en ganske normal kroppsfasong som bare er større. Derfor blir vanlige klær bedre på meg. Mye av "stor mote"-klærne blir veldig sekkete. Jeg er str 46-48 (egentlig mest 48 hvis jeg skal være ærlig).
|
|
|
|
#49 |
|
Sangfugl
Takk for tips! Jeg har aldri våget meg inn, fordi jeg ikke har visst at de har store størrelser. Er mye av det de har i str. 48, eller bare noe som man må lete lenge etter? Hadde vært fantastisk å finne vanlige klær i større størrelse. Jeg hater sekkeklær i rare fasonger og kler også vanlige klær, bare de er store nok. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Teller ned
Sv: Shoppingtråden for store størrelserSalt: den siste kjolen, er det xlnt? Jeg finner den ikke på nettsiden. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserPippo: Hun som jobbet de sa at de hadde det aller meste av klærne fra str 36-52. Jeg var på leting etter dressjakke, og det var rikelig utvalg i 46 og 48. Bare pass på; speilene der er fryktelig "snille" så det kan bli en overraskelse å prøve klærne hjemme etterpå. Den ansatte bedyret at det ikke var med vilje.
|
|
|
|
#52 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserJa, den siste er XLNT ja. Fant den ikke på nettsiden jeg heller.
|
|
|
#53 |
|
Teller ned
Sv: Shoppingtråden for store størrelserÅåh, Monsoon! Kjøpte en deilig ullkjole der når jeg var i London. Skal absolutt sjekkes ut! |
|
|
|
|
|
#54 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserJa, det er forresten helt sant. Vi var innom Monsoon i Bogstadveien på lørdag. De hadde også det meste av sine klær opp til str 52. Det kom overraskende på. Jeg hadde mann og to barn på slep, så det ble ikke noe shopping på meg (snuppa klare selvfølgelig å få lurt til seg en kjole ... den ungen har svart belte i shopping i en alder av 6 år).
|
|
|
|
#55 |
|
Sangfugl
Den siste kjolen er xlnt, ja, og "løp og kjøp", den er allerede hengt ut på tilbudsstativer så jeg. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Teller ned
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
utfordrer ikke
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråden for store størrelserDen turkise var nydelig!
|
![]() |
|
|