|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Her i huset hjelper det ikke å kjøpe mange like sokker.. for etter noen runder i vask er de plutselig ikke helt like, men nestenlike.. og da er man like langt.. Synes nesten det er bedre med sokker med litt farge på eller en figur, for da vet jeg hvertfall hvilke som skal høre sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Vriker ikke sånn.
![]() |
#43 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Jeg har en sokkekarusell hvor single sokker blir hengende igjen og så dukker som oftest tilhørende sokk opp i løpet av kort tid. Blir en sokk hengende alene på karusellen lenge, så havner den i bosset .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?
Sokkekarusell?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Jeg vasker stort sett sengetøy alene, aldri sammen med sokker.
![]() |
#48 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Stort sett, ja.
![]() |
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?
Vi gjør det slik vi også... eller det vil si, single og single - de blir fort par igjen - bare med en ny partner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Jeg legger single sokker tilside når jeg bretter sammen klær - jeg parrer alltid sokkene rett fra snora. Ved neste vask så dukker ofte partneren opp.
![]() |
#51 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Jeg har dem oppi en liten balje. Mannen sliter sokker utrolig fort, så de der er hull i ryker i søplet og de single sokkene får seg en ny partner. Mannen får kun "lov" til å kjøpe svarte sokker på hm eller på dressmann slik at sokkene alltids kan finne seg en ny |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Vi oppbevarte først de single sokkene i en ART skoeske, nå oppbevares de i en pose. Vet ikke hvorfor de har skiftet sted, eller om det stadig er sokker i esken.
![]() |
#53 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?Jeg legger single sokker litt for seg selv i sokkeskuffen, og hver gang jeg legger nyvasket tøy på plass finner jeg som regel hvertfall et par partnere. Så sokker pleier ikke å være single så lenge her.
![]() |
|
|