|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gutter som må sitte når de tisser
Interessant.
|
|
|
#2 |
|
villende
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserAltså "skikkelig mannemann" er det jeg som kaller ham. Han er høy, bredskuldret med kraftig skjeggvekst og liker å gjøre Lars Monsen-ting. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserClaire, har sønnen din stått og tisset siden han begynte med dotrening i 2-3-årsalderen? Evt. når ble det skadelig å sitte? 3? 4? 5? 3,45?
|
|
|
#5 |
|
Sær og kresen
Jeg mener ikke at det er skadelig (det var en spøk).Men jeg vet jo heller ikke. Det er egentlig derfor jeg lurer på det, hva vi egentlig vet om dette. Og ikke minst, hva menn mener om det.
|
|
|
#6 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Gutter som må sitte når de tisserDet er en kulturgreie det der. Her hvor jeg bor (Tyskland), var det en stor kampanje for rundt 20 aar siden som skulle faa mennene til aa sitte (pga. söl som andre (les kvinnene) stort sett vasket opp). Naa er det virkelig ansett som veldig lite dannet oppförsel dersom menn ikke setter seg naar de er paa do dersom dette er i et privathjem, baade hos seg selv eller andre. Det er sitting som har blitt det vanlige og det man önsker aa oppdra sönnene sine til aa gjöre. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserJeg synes det er helt greit å lære gutter å sitte på doen ja.
|
|
|
|
#8 |
|
<*(((<
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserJeg foretrekker å sitte å tisse, men skjønner godt at de som foretrekker å stå faktisk gjør det. Og jeg syns man godt kan lære gutter at kan være Smart™ å sitte når de skal tisse – og å tørke opp etter seg om de søler når de står. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ringskrømt
|
Det er ikke nødvendigvis det at de bommer (selv om noen helt sikkert gjør det også), men avstanden til vannet i doskåla blir så stor når man står at når tissestrålen treffer vannet splæsjes det tiss og dovann om en annen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sær og kresen
Litt intimt spørsmål, kanskje - men kan jeg spørre hvorfor?
|
|
|
#12 |
|
Sær og kresen
Fair enough.
|
|
|
#14 |
|
Shake it out!
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserUten å ha lest hele tråden så kjenner jeg at så lenge mine to eksemplarer med utovertiss etterlater doen ren og pen, så bryr jeg meg katta om de står eller sitter når de tisser. Minstemann her satt forresten til å begynne med (aldri tisset på potte, bare på do). Men det ble gris, det! Han satt, tissen stod, og strålen stod i taket
|
|
|
#15 |
|
Etylbarbital
Sv: Gutter som må sitte når de tisserJeg synes ikke det er et urimelig krav. Gutter og menn som foretrekker å stå mens de tisser sitter uansett når de bæsjer, så det er ikke sånn at de ikke vet hvordan man sitter.
|
|
|
#16 |
|
Tankefull
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserStorebror og min mann sitter på do når de tisser, det er nemlig mye enklere å lese bøker/blader da.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Gutter som må sitte når de tisserAlle mine gutter står og tisser. Mannen sitter vel aldri, gutta kan gjøre det noen ganger. Men de vil gjerne gjøre som pappa, og det har de gjort helt siden de startet å bruke doen. Jeg derimot kunne godt tenkt meg at de satt. Det er vel ikke et kjempeproblem med søling her hos oss, men jeg sier ifra i ganske klartekst hvis noen ikke tørker opp etter seg. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserExbo sitter når han tisser, Poden sitter når han tisser. Det har aldri vært naturlig for oss å lære ham å stå.
|
|
|
#19 |
|
Sær og kresen
Selv etter at han ble Exbo?
|
|
|
#20 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Gutter som må sitte når de tisserAlle vaner og uvaner er jo på en måte tillært/avlært. Jeg ser ikke at det skulle være noe genetisk eller kjønnsbestemt at noen skal stå når de tisser.
|
![]() |
|
|