|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Unik
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseEg har ein gong vert borti at me måtte spurta avgårde til flyet. Men det var ikkje vår feil altså.
|
|
|
#2 |
|
Tankefull
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseJeg kom 15 min før adgang da jeg skulle ta fly fra Munchen til Hongkong (forsinket overgang), ble nektet adgang selv om jeg såg flyet utenfor. Vel, vel, kjipt tenkte jeg, streifet ikke tankene mine å ringe Aftenposten.
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseFlott for alle de andre på flyet, at de slapp å vente på henne syntes jeg. Ikke minst så er flyet satt i en kø for takeoff, og da er det ganske upraktisk at mennesker som ikke kommer i tide gjør at flyet blir mye forsinket, fordi man må vente på ny avgangstid. Det kan hende flyet hadde blitt mye mer enn to minutter forsinket pga dette. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseFor fire år siden var vi på Mallorca og dro til flyplassen i god tro om at vi hadde god tid. Vi kjørte selv og dro før de på hotellet ble hentet med buss. Det vi ikke hadde fått beskjed om var at flyet skulle gå et par timer FØR den opprinnelige tiden. Når vi kom på flyplassen forstod vi fort at ett eller annet ikke stemte. Vi var ikke de eneste som måtte spurte til gaten for å si det sånn. Heldigvis hadde vi beregnet det vi trodde av GOD tid, så vi rakk det. Men det var ikke spes kult med en treåring og jeg som var ganske gravid. Jeg er VELDIG nøye med å sjekke tider nå. Nesten litt vel nøye. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseJeg har opplevd å komme såvidt til innsjekking i tide, på Stansted. Flytoget hadde fått teknisk feil, og det tok en evighet før det kom et nytt som kunn frakte oss videre til flyplassen. Jeg løp først opp alle rulletrappene, og rakk å holde akkurat innsjekkingstiden, men siden neste hele resten av flyet kom med samme tog, var det ikke noe problem å forklare at de nok burde holde åpent litt til.
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseIdoitisk dame og idiotisk artikkel. En ting er at dama er sur, men en annen ting er at Aftenposten valgte å skrive om dette. Hvorfor i alle dager? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseJa, hva gjør man vel ikke for å komme i avisene... Håper SAS gjør det samme om denne damen kommer for sent til dem også.
|
|
|
#8 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseJeg har spurtet min andel mellom fly, men når man har bestilt overgang gjennom flyselskapet, det er egentlig flere timers opphold på mellomlandingen, men plutselig så skjer det noe, vel da er det bare å spurte i vei. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseJeg har også løpt til fly (regner ikke mellomlandinger her for da må man jo løpe titt som ofte). Tre ganger har jeg ikke rukket. Jeg har reist med fly mer eller mindre hver uke i to omganger på hver 1 år med jobben så jeg har reist ganske mye. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseHerligfred, håper ingen jabber med denne dama. Hun virker jo rett og slett dum. Og hva med journalisten som skrev artikkelen? Og hva med redaktøren som slapp artikkelen igjennom?
|
|
|
#12 |
|
Kakemonster
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise
Send mail til journalisten?
|
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseFølg med i neste episode i serien Hverdagsdrama: Kjørte litt for sakte, rakk ikke fergen.
|
|
|
#14 |
|
Sær og kresen
|
|
|
#15 |
|
Kidding, right?
|
|
|
|
|
#17 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseJeg ble ropt opp en gang, reiste med en større gruppe og en annen checket inn for meg. Stewardessen fortalte henne at flyavgangen kom til å bli en halv time tidligere enn planlagt (aner ikke hvorfor), noe som hun sikkert fortalte videre men jeg fikk det ikke med meg. Bedst som jeg sitter med bena i vejret og smoothie i hånden, hører jeg navnet mitt over høyttaleren. Det var ganske surrealistisk. Jeg er ellers paranoid med den slags og kommer gjerne mega tidlig til både check-in og gate.
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reiseJeg har en kollega som kom med følgende uttalelse: "Men, dere, er det ikke helt vanlig å bli ropt opp på flyplassen da? Det skjer med meg nesten hver gang jeg skal fly." Vi informerte henne om at det ikke var helt vanlig.
|
|
|
|
#19 |
|
Etylbarbital
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise"Det var kø ut av Oslo ved høstferiestart, så rakk ikke butikken før det var tomt for brød"! |
|
![]() |
|
|