Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Naboen synes verandaen min er stygg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-09, 20:04   #1
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Naboen synes verandaen min er stygg

Jeg synes det der så veldig flott ut. Stygt er det da langt i fra i hvert fall.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 20:08   #2
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg veksler mellom å synes det er ganske kult og skikkelig stygt, jeg (siden du spør etter ærlige svar tar jeg sjansen på å si det rett ut.). Men jeg må slenge meg på resten, som sier at det ser velstelt og ordentlig ut - og da bør vel naboen holde tyst om sin smak. Med mindre du spurte vedkommende direkte da?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 20:11   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker naboer som blåser ut med ting og som kanskje håper å provosere eller noe. Om man ikke blir snurt eller provosert, så har man liksom vunnet uten å gjøre noe for det en gang.

Gammel 01-10-09, 20:18   #4
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg liker naboer som blåser ut med ting og som kanskje håper å provosere eller noe. Om man ikke blir snurt eller provosert, så har man liksom vunnet uten å gjøre noe for det en gang.

Jeg liker naboer jeg verken ser eller hører, med mindre det er naboer jeg kunne tenkt meg å være venner med.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 20:48   #5
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det ser helt fint ut. Rent og ryddig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.