|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggJeg synes det der så veldig flott ut. Stygt er det da langt i fra i hvert fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
*_*
|
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggJeg veksler mellom å synes det er ganske kult og skikkelig stygt, jeg (siden du spør etter ærlige svar tar jeg sjansen på å si det rett ut.). Men jeg må slenge meg på resten, som sier at det ser velstelt og ordentlig ut - og da bør vel naboen holde tyst om sin smak. Med mindre du spurte vedkommende direkte da?
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggJeg liker naboer som blåser ut med ting og som kanskje håper å provosere eller noe. Om man ikke blir snurt eller provosert, så har man liksom vunnet uten å gjøre noe for det en gang.
![]() |
#4 |
*_*
|
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er stygg
Jeg liker naboer jeg verken ser eller hører, med mindre det er naboer jeg kunne tenkt meg å være venner med.
![]() |
![]() |
#5 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggJeg synes det ser helt fint ut. Rent og ryddig.
![]() |
|
|