|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Oi. Jeg har jobb, jeg er ikke gravid eller ammende, og jeg jobber ikke som servitør i julebordbransjen. Kanskje det faktisk blir drekking på meg i desember? Men jeg er ferdig med kleskjøp for i år, så jeg får vel finne noe i skapet. Da er alternativet bunad, jobbklærne mine som er innkjøpt med tanke på konservativt muslimske elever, eller joggebukse.
|
|
|
#2 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Vi skal ha vinterfest på hotell i januar og da skal eg ha den stroppelause, lillablå Vilasaken min frå i fjor. Ellers har eg jo nye kjolar frå både Siri Ruud, Savage Culture og snarrt Raknerikke så det bllir vel ei råd i desember også.
|
|
|
|
#3 |
|
Ferdiglada
Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Eg må forresten på leit etter en bolero i sølv. Nokon som har sett det? Eventuelt i svart. Grevinnene får ikkje bli med på julebord altså.
|
|
|
|
#4 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Tja, på jobben min har vi utsatt julebordet til januar, og da må det bli et antrekk som kan drikkes i! Dansing blir det bare på bordet så kjolen blir ikke rød!
|
|
|
#5 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Jeg har sett meg ut en kjole på Zara. Kort-kort. Men fin-fin. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Jeg finner mange fine kjoler jeg kunne tenkt meg i butikkene for tiden, men synes de fleste blir litt i korteste laget til meg. Jeg er litt lang i overkroppen, og da blir korte kjoler korte. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Nå har jeg nettopp funnet ut at vi skal på Klosteret på julebord.
|
|
|
|
#8 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Jeg må ut på kjolejakt, er kanskje greit å starte først som sist.
|
|
|
#9 |
|
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?fant en fint svart blonde kjole for 199kr. fra Cubus |
|
|
|
![]() |
|
|