|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#45 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gratulerer med dagen, JessicaGratulerer såå masse med gårsdagen. God, varm klem til deg.
![]() |
#46 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Gratulerer med dagen, Jessica[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ingrid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-7.jpg[/IMG]Vel overstått bursdag Jessica!
![]() |
#49 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gratulerer med dagen, JessicaGratulerer med dagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Pauset
|
![]() Sv: Gratulerer med dagen, JessicaTusen tusen takk alle sammen. Gårdagen var en veldig tung dag for meg, men idag er det litt bedre. Resten av familien er i gang med hverdagen sin, og jeg har litt tid for meg selv nå. Jeg trenger det i dag. Det er mange sorger på veien ved å være kronisk kreftsyk.... en merkedag som burde være lykkelig ble et antiklimaks for meg. Men jeg stekte lammelår og vi koste oss med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Gratulerer med dagen, JessicaJa, jeg skjønner det må være tøffe tanker hos deg innimellom. Jeg håper du har gode venner rundtd eg du kan snakke godt med
![]() |
|
|