Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-09, 07:56   #41
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Jeg har gitt The Wire en halv sesong uten å bli hekta. Tror ikke jeg gidder mere. Fruene ga jeg opp etter første sesong.

Gammel 15-10-09, 07:56   #42
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan ikke ramse opp alle jeg ikke liker, da får jeg ikke gjort stort annet i dag.

De fleste seriene har jeg ikke sett, noen har jeg sett én eller to episoder av som Greys, Sex & singelliv, Sopranos og en del andre jeg ikke husker navnet på. Og fått nok. Tror det er selve såpekonseptet som ikke appellerer, rappkjefta mennesker, platt humor og tidvis sentimentalt drama. Det fenger så absolutt ikke.

Jeg liker én reality og det er 71 grader Nord. Og jeg liker dokumentarserier som Everest - Beyond the limit og andre natur/villmarksserier. Krimserier kan jeg også se, men liker ikke de amerikanske. Britisk og svensk er favorittene.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 08:02   #43
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Intrigue, her.

Dynastiet og Falcon crest skjønte jeg aldri poenget med. Heller ikke Hotel Cæsar, men jeg vet jeg er i mindretall

Hotell Cæsar kan da virkelig ikke gå som en serie "alle" liker.

Gammel 15-10-09, 08:04   #44
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror jeg kan telle på en hånd, uten å bruke alle fingrene (eller knokene) de gangene jeg har sett en hel episode av noen av de seriene som nevnes her. Med unntak av sit coms, som er som tyggis for hjernen (les lett underholdning) og Prison Break.
Prison Break ga jeg opp etter første sesong, det tok jo heeelt av.

Serier jeg 'må' se, derimot ... Heartbeat (Med hjartet på rette staden) og Home&Away (ser på ofte, ikke alltid ...)

Gammel 15-10-09, 08:05   #45
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå: Nesten alle, tror jeg.

Men Lost, Prison Break, Frustrerte fruer, Army Wifes (), Sopranos, Six feet under og The Wire er alle serier jeg har prøvd å følge med på men har gitt opp relativt kjapt. CSI er jeg møkklei og har ikke sett de siste to-tre sesongene.

Gammel 15-10-09, 08:08   #46
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lost, Grey's Anatomy (egentlig alle sykehusserier), Frustrerte Fruer.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 08:15   #47
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker ingen av de ovennevnte, bortsett fra House.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 08:18   #48
Left
Passiv

Standard

Sykehusserier liker jeg, med unntak av den forferdelige Sykehuset i Aidensfield eller hva den het
Akutten, GreyŽs og Miami- og LA-INK får jeg stort sett med meg.
Ami
House er ikke sexy på en prikk, men lar meg fascinere av arrogansen

Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 08:19   #49
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får vondt langt inn i hjertet av denne tråden. Dere er gale.

Jeg taklet ikke True Blood. Alle skryter voldsomt men jeg ser ikke hva som er så kjekt med den. Ellers liker jeg det meste av serier. Og går det AN å ikke like Lost? Og å ikke like House pga. arrogansen? Hallo, det er jo arrogansen som bærer hele serien! Noen har misforstått.

Jeg likte CSI før, men nå klarer jeg ikke å se det lenger. Det fenger ikke. Begynte på sesong 4 eller 5 for en stund siden, men spolte gjennom alle episodene fordi jeg ikke gadd å vente på poenget. Fnis. Synes de er blitt kjedelige.

Gammel 15-10-09, 08:19   #50
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av alle seriene så er det omtrent bare Friends som virkelig har fenget meg. Jeg kan godt se på mye annet også, men det er ikke slik at jeg unngår å legge avtaler til den tiden i døgnet.

Såpeserier - da både hotell cæsar, glamour - osv, osv har aldri fenget meg, men jeg antar at her er det vel kanskje et fåtall som følger med på slike serier okke som.

Gammel 15-10-09, 08:24   #51
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jegkommer nesten ikke på en eneste serie jeg ikke liker jeg.
Alt som kan gi med en halvtime-time virkelighetsflukt er velkommen.
Men jeg dør ikke om jeg ikke får sett en episode eller to av hva det måtte være.
Men ikke scifi serier. Der går grensa.

Og ikke like House
Jeg elsker den mannen

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 08:53   #52
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Lost, Buffy, 24.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 09:01   #53
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke Frustrerte Fruer (altfor mye fjas og tull), 24 likte jeg heller ikke (uvisst hvorfor, jeg kom bare aldri inn i greia), Prison Break liker jeg heller ikke og definitivt ikke Lost.

Jeg elsker House.

Gammel 15-10-09, 09:08   #54
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Kongen av Queens - ufattelig irriterende
De der som bor rett over gata med foreldrene og broren og som er konstant i huset deres - "komiserie" - helt grusom
Frustrerte fruer - kjeeeedelig
Grey's
Glamour
I gode og onde dager
Hotel Cæsar
Skal vi danse

Nå er jo jeg mer fantasy, sci-fi og overnaturliginspirert i min smak (lost, flash forward, SG-1, TB, o.l)

Gammel 15-10-09, 09:09   #55
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

24 har aldri fenget
Lost mistet jeg helt take på nå får jeg bare oppdateringer fra mannen.
Heros ble og for mye for meg etter hvert.
Er mange serier jeg aldri starter på en gang fordi jeg vet at de er helt feil for meg.

House derimot

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 09:10   #56
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Glamour
I gode og onde dager
Hotel Cæsar
Skal vi danse

... som alle andre liker?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 09:11   #57
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lost - jeg fikser bare ikke den manglende logikken. Flytte øyer?

24 - første serie var ok, halvveis i nummer to ga jeg opp.

Grey's - nå må Meredith ta seg sammen, bli voksen og slutte å sutre over oppveksten sin.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 09:24   #58
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

De seriene jeg ikke liker er som regel de jeg ikke har hatt tid til å la meg fenge av. *tv-slave* For eksempel:

The Wire
Prison break
Heros
True blood

Disse har jeg forsøkt å like, men uten hell:

24 (likte de to første rundene, men etter det ble det bare slitsomt)
Sopranos (den har jeg prøvd å like flere ganger, men uten hell)

Gammel 15-10-09, 09:24   #59
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Greys Anatomy...eller hva det heter. Har virkelig gjort et par tapre forsøk på å like den serien, men jeg synes visst at det er bare kjedelig.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 09:26   #60
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Kongen av Queens - ufattelig irriterende
De der som bor rett over gata med foreldrene og broren og som er konstant i huset deres - "komiserie" - helt grusom
Glamour
I gode og onde dager
Hotel Cæsar

Men dette er vel ikke serier som alle liker? Jeg tror ikke jeg kjenner noen som gidder å følge med på de seriene du nevner her. Forutenom Hotel Cæsar da, min mor blir mannevond om hun går glipp av en episode.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.