|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Hva har dere voksne generelt sett på dere på julaften?Bunad på julaften må da bli smeltevarmt? Det er kanskje forskjell på bunader, men min er i ull og jeg hadde ikke orket å ha den på julaften. Vesla har hatt det noen ganger og da ender hun alltid opp i strømpis og bunadskjorte ved desserten.
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva har dere voksne generelt sett på dere på julaften?Penklær julaften - mer behagelige penklær (av typen "strikket kjole" ) i mellomjula.
|
|
|
#4 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere voksne generelt sett på dere på julaften?Mannen kler seg gjerne i dressbukse, pen skjorte og noen ganger slips. Jeg leiter fram en pen kjole (med magevidde). Snuppa får pynte seg etter alle kunstens regler (og er lykkelig for det), og mine tenåringssønner begynner å bli så store at det er stas med dressbukse og skjorte. Og Renati, åffkårs.
|
|
|
#5 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere voksne generelt sett på dere på julaften?Vi pynter oss på julaften, jeg har som regel kjole. Et par av brødrene mine har feiret flere julaftener utenlands, og det ble nærmest en tradisjon å klakke litt ekstra med hælene da de ringte hjem for å ønske god jul.
|
|
|
#7 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere voksne generelt sett på dere på julaften?Penkjole julaften, pysj 1. juledag. Normalt pent eller selskapskledd resten av julen. |
|
|
|
![]() |
|
|