|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: KostymedramatrådenÅ nei! Jeg glemte Lark Rise til Candleford i dag!
|
|
|
#2 |
|
Retromum
|
Sv: KostymedramatrådenJeg vil gjerne tipse om en svensk kostymedrama serie som begynte i går på SVT1. Serien heter Anno 1790 og virket veldig lovende!
|
|
|
#3 |
|
rakkarpus
|
Sv: Kostymedramatråden
Fader, den første der skulle jeg få med meg ja. Du vet ikke når den går i reprise?
|
|
|
#4 |
|
Retromum
|
Det vet jeg dessverre ikke, ser at den kan ses på svensk nett tv da, SVT play. Hvorvidt vi som nordmenn har tilgang der det vet jeg ikke...
|
|
|
#5 |
|
rakkarpus
|
Nei vi har ikke det. Får finlese På tv, og følge med fra episode 2.
|
|
|
#6 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KostymedramatrådenHar akkurat vært sengeliggende i fire dager, og kvernet gjennom alle tre sesongene av Lark rise to Candleford. Veldig koselig serie. Jeg har tre episoder fra sesong fire liggende, og gleder meg.
|
|
|
#7 |
|
Kidding, right?
|
Sv: KostymedramatrådenJeg så bare overskriften - og trodde dette var en tråd om hysteriske unger og Halloween-kostyme-oppladning.
|
|
|
|
#9 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: KostymedramatrådenNRK1 sendte Emma i sommer. Den finnes på dvd. Jeg vet dessverre ikke om serien er bra da jeg ikke har sett den. Men noen her inne har kanskje gjort det? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor kommer filmen, og hvilken produksjon er det? Den hvor M.Fassbender spiller Rochester gikk på kino tidlig i høst
|
![]() |
|
|