Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Slankereklame

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-09, 16:41   #41
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slankereklame

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du kunne like godt konkludere med at man må ta mer i når man har mer å ta i, men det følger jo strengt tatt ikke i det hele tatt.

Ja, det kunne jeg. Men den konklusjonen likte jeg ikke, så jeg valgte en bedre en.

Gammel 22-10-09, 16:42   #42
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Ja, det kunne jeg. Men den konklusjonen likte jeg ikke, så jeg valgte en bedre en.

Ah. Du følte at det var riktig? Damn. Da kan jeg vel bare gi meg med det samme.

Gammel 22-10-09, 16:45   #43
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ah. Du følte at det var riktig? Damn. Da kan jeg vel bare gi meg med det samme.

Against feelings, no logical thought might prevail.

(Helt nytt ordtak for dagen)

Gammel 22-10-09, 17:34   #44
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg synes ikke vi skal kritisere den tynne magen her. Det er jo ikke det det går på. Det er vel heller den idiotiske vinklingen på at den veldig tynne magen skal være så innmari mye mer verdt enn den tydeligvis sjempetjukke magen.

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men dette er det tydeligvis lov å si.

Hva om jeg hadde sagt "hun er alt for tykk, fettet tyter jo ut over målebåndet" om den andre?

(For ordens skyld - jeg ligner mest på hun til venstre.)

Det er rart med det for om man kommenterer på den måten du gjør her så blir det oppstyr. Ikke om noen rakker ned på den tynne varianten.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:40   #45
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Det er rart med det for om man kommenterer på den måten du gjør her så blir det oppstyr. Ikke om noen rakker ned på den tynne varianten.

Det er veldig rart. Snodig nok er det noen som har null sperrer for å kalle folk ting som stygt tynne, skjelett og anorektiske, og det er ytterst få som reagerer og sier i mot. Men hvis man forsøker seg på stygt tykke, fleskeberg og overvektig , så får man så hatten passer. Hvorfor er det ene mer stuerent?

Og grensen for når man er stygt tynn settes av enkelte et sted som gjør at en god del mennesker vil kunne føle seg "truffet".

Det bør være fullt mulig å kommentere den reklamen, uten å rakke ned på kroppene som illustrerer den

Gammel 22-10-09, 17:44   #46
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Super kampanje det der - hvis man skal selge sakser som kan brukes til å klippe over ubehagelige målebånd ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:59   #47
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jammen altså, det hysteriske er at det er så helt åpenbart at dama holder pusten.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 18:17   #48
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Super kampanje det der - hvis man skal selge sakser som kan brukes til å klippe over ubehagelige målebånd ...

Kanskje det er slankeproduktet. en stor saks man kan klippe i stykker målebånd med. En annen hit vil da bli: slegge til å pulverisere vekten med.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 18:19   #49
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Det er veldig rart. Snodig nok er det noen som har null sperrer for å kalle folk ting som stygt tynne, skjelett og anorektiske, og det er ytterst få som reagerer og sier i mot. Men hvis man forsøker seg på stygt tykke, fleskeberg og overvektig , så får man så hatten passer. Hvorfor er det ene mer stuerent?

Kanskje fordi det er allment akseptert at det å være overvektig er mer som en sykdom og man skal synes litt synd på fordi mange overvektige har liv de vantrives i? :må innrømme at jeg synser villt her:

Selv er jeg nærmere den modellen til venstre må jeg innrømme. Mange vil nok kalle min kropp stygg siden den er veltrent, for det er også en greie. Kvinner som er rimelig veltrente kan man også rakke ned på.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 19:28   #50
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og grensen for når man er stygt tynn settes av enkelte et sted som gjør at en god del mennesker vil kunne føle seg "truffet".

Det bør være fullt mulig å kommentere den reklamen, uten å rakke ned på kroppene som illustrerer den

Jeg synes ikke det er stygt å påpeke at magen til høyre er veldig mager og med ben stikkende ut kan det vel umulig være idealet? Jeg ser hvert fall på disse to magene, og som reklamen vil, foretar jeg en vurdering og vil faktisk mye heller være på venstresiden av skalaen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 19:31   #51
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Snakk om å suge inn magen, og snakk om å blåse den ut skikkelig.

Det er sånn jeg tenker. Synes verken 1 eller 2 mage var stygge. Fine mager i utgangspunktet tror jeg. Men juks lyser lang vei her.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 19:31   #52
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Huff, for en reklame. Personen til høyre ser jo faktisk anorektisk ut, synes jeg. Synes faktisk ikke den så så veltrent ut..?

Gammel 22-10-09, 19:40   #53
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Huff, for en reklame. Personen til høyre ser jo faktisk anorektisk ut, synes jeg. Synes faktisk ikke den så så veltrent ut..?

Vedkommende ser veldig tynn ut men ikke anorektisk tynn i mine øyne. Da jeg var på mitt tynneste så jeg langt mer innhul ut enn det der. Den ser ikke veltrent ut i det hele tatt faktisk.

Selv om jeg er veltrent stikker det bein ut, uten at jeg holder inn magen. Man ser muskulaturen på magen også.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:05   #54
Slettet bruker
Passiv

Standard

Altså, dette er veldig enkelt, damer. Jeg kan ta på meg rollen som forbilde for kvinnelig ideal for skjønnhet her. Ok? Siden ingen har meldt seg fra før mener jeg.

Da kan vi kjapt slå fast at det er vakkert å være 180 lang og ha bmi mellom overvekt og fedme ca. Man skal kombinere dette med å være mer tradisjonelt pen - lang og slank - derfor er brystene tildelt oppgaven som lange og slanke.

Sånn. Da er skjønnhet beskrevet - værsågod - jobb mot målet så mye dere orker. Dere har godt av å ha litt å strekke dere mot.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:07   #55
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes ikke det er stygt å påpeke at magen til høyre er veldig mager og med ben stikkende ut kan det vel umulig være idealet? Jeg ser hvert fall på disse to magene, og som reklamen vil, foretar jeg en vurdering og vil faktisk mye heller være på venstresiden av skalaen.

Neida, det er ikke styggere å påpeke at noen ser magre ut enn at noen ser tykke ut. Men reaksjoenen pleier å være mye sterkere om noen våger å si at noen ser tykke ut og at man ikke ville sett slik ut, enn at noen ser magre ut, og at man ikke ville sett slik ut. Jeg synes begge deler er ufint.

Men hvis du tvinger meg til å svare, så ville jeg sett ut som den magre. Vel å merke om hun sluttet å holde pusten. Jeg er temmelig sikker på at hun ser ytterst normal ut da, nemlig. Har en datter med babymage, men sterk core-muskelatur, og til og med hun kan se mager ut når hun suger inn magen

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Snakk om å suge inn magen, og snakk om å blåse den ut skikkelig.

Det er sånn jeg tenker. Synes verken 1 eller 2 mage var stygge. Fine mager i utgangspunktet tror jeg. Men juks lyser lang vei her.

Det er verken spesielt lekkert når man gjør det man kan for å bule magen ut, eller når man gjør det man kan for å holde den inne.

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Hun ser ikke anorektisk ut, hun ser ut som er med sterke magemuskler som trekker inn magen. Har en datter med bollemage, men sterke magemuskler. Hun ser sånn ut når hun trekker inn magen. Ser ut som Afrikabarn-mage når hun blåser den ut, og som Auswitch-fange når hun trekker den inn.

Gammel 22-10-09, 20:10   #56
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Altså, dette er veldig enkelt, damer. Jeg kan ta på meg rollen som forbilde for kvinnelig ideal for skjønnhet her. Ok? Siden ingen har meldt seg fra før mener jeg.

Da kan vi kjapt slå fast at det er vakkert å være 180 lang og ha bmi mellom overvekt og fedme ca. Man skal kombinere dette med å være mer tradisjonelt pen - lang og slank - derfor er brystene tildelt oppgaven som lange og slanke.

Sånn. Da er skjønnhet beskrevet - værsågod - jobb mot målet så mye dere orker. Dere har godt av å ha litt å strekke dere mot.

Tenk den som hadde dine former, Smilefjes.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:11   #57
Slettet bruker
Passiv

Standard

Tenk den som hadde dine former, Smilefjes.

Er bare å begynne med å strekke godt ut så er du der før du aner, Skvetten.
:synes det er på tide å spore av:

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:13   #58
Skvetten
Passiv

Standard

Hmm, kan jeg ønske meg strekkbenk til bursdagen min til helgen?

Kjenner at jeg godt kan strekkes en del altså. Kommer det litt masse med den strekkingen også eller?

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:13   #59
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neida, det er ikke styggere å påpeke at noen ser magre ut enn at noen ser tykke ut. Men reaksjoenen pleier å være mye sterkere om noen våger å si at noen ser tykke ut og at man ikke ville sett slik ut, enn at noen ser magre ut, og at man ikke ville sett slik ut. Jeg synes begge deler er ufint.

Men hvis du tvinger meg til å svare, så ville jeg sett ut som den magre. Vel å merke om hun sluttet å holde pusten. Jeg er temmelig sikker på at hun ser ytterst normal ut da, nemlig. Har en datter med babymage, men sterk core-muskelatur, og til og med hun kan se mager ut når hun suger inn magen

Reklamen spør hvilken side av skalaen vil du være i, så det blir litt annerledes å svare (diskutere) det, enn å si til noen at de er mager eller feit. Jeg synes ikke at noens mage er stygg, og sliter fremdeles med å betegne en mage som "normal" ettersom det kan variere veldig fra person til person. Jeg har likevel ingen problemer med å slå fast at jeg ønsker ikke å være på høyresiden i denne skalaen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:15   #60
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hmm, kan jeg ønske meg strekkbenk til bursdagen min til helgen?

Kjenner at jeg godt kan strekkes en del altså. Kommer det litt masse med den strekkingen også eller?

Med din forbrenning så har jeg beregnet at femhundre kilo sjokolade skulle være ca passe. Må inntas før nyttår for å få den rette effekten. Men jeg er usikker på om de lange og slanke får den rette utviklingen med bare sjokolade. Er du fremmed for å henge noe tungt i dem?

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:53.