|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Shake it out!
|
Sv: Slankereklame
|
|
|
#2 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Er det lovlig med slike reklamer? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: SlankereklamePs. Aner ikke hvordan jeg skal skrive ribb-ben. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: SlankereklameDet er jo helt likegyldig hvilken av de to kroppene de forsøker å framstille som "Den Beste". Den andre blir uansett framstilt som annenrangs.
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SlankereklameFor en fullstendig latterlig reklame.
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: Slankereklame@Esme: Nettopp.
|
|
|
#7 |
|
Mother of Dragons
|
Om raten av "å være glad i" øker like mye som raten av "mer å ta i" så er det jo "kjærlighet pr kubikkcentimeter" konstant da.
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Njo, men det er jo ingenting i uttrykket som impliserer at "være glad i"-takten øker i det hele tatt? Det er jo mer en slags tautologi at når det er mer [å ta i], så er det mer [å være glad i]. Du kunne like godt konkludere med at man må ta mer i når man har mer å ta i, men det følger jo strengt tatt ikke i det hele tatt.
|
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Ja, det kunne jeg. Men den konklusjonen likte jeg ikke, så jeg valgte en bedre en.
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Ah. Du følte at det var riktig? Damn. Da kan jeg vel bare gi meg med det samme.
|
|
|
#11 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: SlankereklameSuper kampanje det der - hvis man skal selge sakser som kan brukes til å klippe over ubehagelige målebånd ...
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#13 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: SlankereklameSnakk om å suge inn magen, og snakk om å blåse den ut skikkelig.
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: SlankereklameAltså, dette er veldig enkelt, damer. Jeg kan ta på meg rollen som forbilde for kvinnelig ideal for skjønnhet her. Ok? Siden ingen har meldt seg fra før mener jeg. |
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: SlankereklameHmm, kan jeg ønske meg strekkbenk til bursdagen min til helgen? |
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Med din forbrenning så har jeg beregnet at femhundre kilo sjokolade skulle være ca passe. Må inntas før nyttår for å få den rette effekten. Men jeg er usikker på om de lange og slanke får den rette utviklingen med bare sjokolade. Er du fremmed for å henge noe tungt i dem? |
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Da blir det sjokkis til alle måltider. |
|
![]() |
|