|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Kjenner du noen som ikke har vannklosett? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
32 | 20,51% |
Nei |
124 | 79,49% |
Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Borte
|
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Nei, jeg kjenner ingen som ikke har vannklosett hjemme, men vet om flere som har hytte med utedo eller andre doløsninger enn vannklosett. Da jeg var liten bodde vi i et gammelt hus der doen var i kjelleren, men det var heldigvis inne i huset. Jeg var så redd for å gå på do kan jeg huske - hadde bøtte på rommet om natta så jeg ikke skulle tisse i senga.
![]() |
#42 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?
jøss, imponert....,tror jeg...., hvordan orker hun det da? Og spesielt en gang i mnd da man gjerne flyr oftere på do.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#44 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Vår do ble bunnfrossen om vinteren og det var litt av en utfordring å få dratt den ut og tømme den. Men man kan venne seg til det meste.
![]() |
#45 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Mamma og pappa bygde hus med vannklossett i 1982, da hadde de hatt utedo fram til da. Da var jeg to år, så jeg brukte den jo ikke. Mormor og morfar, som bor i nabohuset, fikk vannklossett på slutten av 1990-tallet. Og nærmeste nabo (haha, nærmeste er et relativt begrep i de strøkene jeg kommer fra) fikk det et par år etter.
![]() |
#46 |
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Nei det gjør jeg ikke.
![]() |
#47 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Jeg er ganske overrasket over at det er så "vanlig". Veldig mange jeg har snakket med, må spørre to ganger ekstra om svigers virkelig ikke har vannklosset. Så nå kan jeg vel berolige de som er "bekymret" over tingenes tilstand, at det hele ikke er SÅ uvanlig faktisk...
![]() |
#48 |
Epikur
|
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Det kommer vel helt an på hvor man kommer fra, tenker jeg. I drabantbyen der min sjels elskede er oppvokst er alle husene mer eller mindre like, alle har selvsagt innedo og alt som hørte til i et moderne syttitallshus. Jeg kommer fra et sted med mange gamle hus, mange med dårlig råd og helt andre krav til standard.
![]() |
#49 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Jeg kjenner en fyr som bor noen mil utenfor Oslo, og som ikke har bad i det hele tatt. Ingen dusj, og ingen do inne. |
![]() |
![]() |
#50 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Mnja - besteforeldrene til mannen har forbrenningstoalett (Cinderella) i sommerboligen sin. De hadde utedo som var tapetsert med postkort for inntil 4-5 år siden. Utpå nyåret blir de tilknyttet kloakken.
![]() |
#52 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min venninne, med utedo, bor i Oslo ...
![]() |
#53 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?I min første egne leilighet var det ikke egen do, men fellesdo i oppgangen. Men det var vannklosett, da.
![]() |
#54 |
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Nei, kjenner ingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Jeg har nettopp stiftet et bekjentskap med forbrenningsdo. De har innlagt vann, men ikke vannklosett. Storebror foretrakk potte da vi var der, men han ville mer enn gjerne trykke på knappen etter at potteresultatet var tømt i forbrenningsdoen. Spennende, men trenger liksom ikke sitte på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Min mors tante bor like ved sommerhuset vårt på et knøttlite sted langs Helgelandskysten og har ikke vannklosett. Det har vi heller ikke på sommerhuset, men vi låner toalettet til min mors kusine i krisesituasjoner.
![]() |
#57 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Nei, selvsagt. Bruker ordet "utedo" om alt som ikke er vannklosett, jeg, også sånne fine forbrenningsdoer, men det er selvsagt helt upresist.
![]() |
#58 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Flere av husene har mange leiligheter, men bare en felles do. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Nei, det gjør jeg ikke.
![]() |
|
|