|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Gir du prikker med tanke på å bringe mottageren "opp" eller "ned"? | |||
Jeg tenker alltid på om dette kan påvirke den andre brukerens poengsum |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0,50% |
Nja, tja. Noen ganger kanskje? |
23 | 11,50% |
Hæh? Aldri falt meg inn |
161 | 80,50% |
Næisj. Dustepoll |
15 | 7,50% |
Deltakere: 200. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Det har hendt en gang at jeg bevisst rødprikket for å holde et menneske unna M2. Det vesenet er her ikke lenger, så vidt jeg vet, så nå gir jeg beng.
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Jeg har tenkt på det to ganger. Den ene gangenvar det for å få en bruker over den siste M2-kneika. Den andre gangen var det rødprikking for å bidra til at en idiot fikk redusert mulighetene sine for å spre møkka si i forumet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Det har ikke slått meg hittil i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?
Ja, det stemmer, jeg har jo sett en ganske massiv rødprikking til en ganske aparte nykommer en gang eller to. Det hadde jeg glemt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Nei, det har jeg aldri tenkt på. Jeg er for dårlig på å gi prikker, men da tenker jeg på tilbakemelding, ikke poeng. (Dessutne påvirker jeg ikke peongsummen til de jeg prikker sånn innmari hardt da....så de overlever nok)
![]() |
#46 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Nei, det har jeg i grunnen ikke tenkt på, men jeg måtte nok ha jobbet hardt om jeg skulle ha holdt noen nede eller bidratt til å få dem inn i den ene eller den andre medlemssalongen.
![]() |
#48 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?
Hvem nektet? Og hvem antok at dette ikke kunne stemme?
![]() |
#49 |
awesom
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Jeg bryr meg midt i ryggen om prikkepoengene kjenner jeg. Jeg syns det er koselig med prikker om de har en hyggelig melding med seg.
![]() |
#50 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Nopes. En gang holdt jeg på å rødprikke agenten fordi hun hadde bittelitt mer ryktepoeng enn meg. Helt til jeg kom på at hun kunne gjøre minst like mye skade tilbake.
![]() |
#52 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Kvakk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Da har vi ulik definisjon av "å nekte for", nam.
Mener du dette er å nekte, eller å si hva vi/de personlig mener. På generelt grunnlag. Det er godt mulig jeg er den eneste på forumet som mener at dette ikke er å nekte. Så kanskje kvakk til meg?
Midt i vanskelighetene ligger mulighetene. - Albert Einstein Sist redigert av Strutsen : 23-10-09 kl 21:32. Årsak: et ord for mye |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
© All rights reserved
|
WHAT? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Passiv
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Fniser litt av nam og Surre, merker jeg. |
![]() |
![]() |
#58 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Og for å svare på spørsmålet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Sånn passe sane
|
Næsj, ikke noe kvakk til deg synes jeg da. Dette er ikke å nekte, ikke slik jeg ser det heller. Jeg skriver f.eks. at jeg stusser på det. Jeg nekter da ikke for at det kan være slik at noen tenker slik innimellom, eller alltid for den saks skyld. Det jeg mener er at jeg ikke vil tro at noen tenker sånn. Det hadde ikke falt meg inn at noen kunne tenke sånn før nam bragte det på bane i den andre tråden.
![]() |
#60 |
Passiv
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Det hender jeg er barnslig og usaklig. :svarer på det egentlige spørsmålet: |
![]() |
![]() |
|
|