|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Gir du prikker med tanke på å bringe mottageren "opp" eller "ned"? | |||
| Jeg tenker alltid på om dette kan påvirke den andre brukerens poengsum |
|
1 | 0,50% |
| Nja, tja. Noen ganger kanskje? |
|
23 | 11,50% |
| Hæh? Aldri falt meg inn |
|
161 | 80,50% |
| Næisj. Dustepoll |
|
15 | 7,50% |
| Deltakere: 200. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Nei, har ikke falt meg inn. |
|
|
|
#3 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Nei, det har jeg aldri tenkt på. Ikke fordi jeg er from, men fordi jeg ikke har kommet på det. Men nå vet jeg jo det hehe.
|
|
|
|
#4 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Hahaha... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Eklektisk
|
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?
Men ingen av de som gjorde det turte å stå fram og støtte deg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
TittelTøs
|
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?
Hvem nektet? Og hvem antok at dette ikke kunne stemme?
|
|
|
#8 |
|
Ser flere sider enn..
![]() ![]() ![]() |
Kvakk?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Peppy!
|
Jeg tror det etterhvert ble snakk om to ulike ting her. Jeg leste deg som i at en hard kjerne ikke prikket gode svar fra folk som ikke var kule nok, for å ikke gi poeng utenfor gjengen. Var det slik du mente det? Jeg tror ikke det er slik, og ville i en poll svart at jeg ikke ville tenkt slik selv i hvert fall. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
TittelTøs
|
Eneste jeg flørte mer her, er era. Og det er ikke bare pga. denne diskusjonen. Det er fordi jeg er så betatt av henne, siden hun har sagt at hun sliter med dysleksi, men gir så beng i dette. Sånn. Nå vet alle det.
Jeg skrev ha jeg syntes. Om du mente å være humoristisk i det du skrev, så har jeg beklageligvis misforstått helt.
Jeg leste innlegget ditt igjen, men klarer fremdeles ikke å se at du fleiper. Så da har jeg misforstått humoren din. Beklager. Ja, jeg skal prøve å ha litt humor.
Bare sånn for å avspore litt, så gjorde jeg ikke slikt på ungdomskolen.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
HVA??? Har vi fremdeles ikke en gullfisksmiley?
Øøøh? Har Surre skrevet noe teit i dag? Jeg har ikke sett noe jeg for min del ihvertfall.
|
|
|
|
#12 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Jeg har litt angst for å gi røde prikker feilaktig. Jeg prikket en bruker rødt for noen uker siden, der jeg absolutt ikke mente å gi noen rød prikk. Da skjedde det et eller annet som gjorde at prikken ble rød, og ikke grønn. Heldigvis sendte brukeren meg en melding og spurte hvorfor hun hadde fått en rød. Så den gang var det bra at jeg ikke gir mye poeng, verken i + eller -.
|
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?nam, jeg ser at det er en del som svarer i pollen at de "tja, kanskje" gjør det noen ganger. Men alle som har sagt i tråden at de har gjort det, har nevnt enkelttilfeller som enten har vært positive (man har gitt en "ekstra" grønnprikk til noen man synes "fortjener" å komme inn i M2), eller veldig spesielle enkelttilfeller (den ene nazisympatisøren vi hadde her, eller ubehagelige stalkere som plager enkeltbrukere).
|
|
|
#15 |
|
Tøff i frakk
Det var meg!
|
|
|
#16 |
|
Weeeee
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#19 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Hva er poenget med å stalke hvis halve forumet vet at man gjør det, og på hvem man gjør det ? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
... også jeg som akkurat har prikket Surre i den andre tråden ...
|
|
![]() |
|
|