|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll? | |||
Full kontroll hele tiden, glemmer aldri ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 16,08% |
Jeg glemmer nok litt, men stort sett klarer jeg å henge med i svingene ![]() |
82 | 57,34% |
Jeg glemmer mye, er veldig distrè ![]() |
19 | 13,29% |
Jeg er generelt sett veldig vimsete ![]() |
17 | 11,89% |
Dustepoll ![]() |
2 | 1,40% |
Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Det er veldig sjelden jeg glemmer noe, men det skjer selvsagt en sjelden gang. Så helt, fullstendig stålkontroll har jeg ikke.
![]() |
#42 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg er strukturert. Men det krever nok mer av meg enn en person som er strukturert av natur.
![]() |
#43 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Vimsa her!
![]() |
#44 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?: peker på tittel: |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
flisespikker
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg har stort sett bra kontroll, men "full kontroll, glemmer aldri" blir litt i overkant, så jeg synes ikke noen av alternativene passer så bra.
![]() |
#46 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg er mer vimsete enn glemsk. I glemsk legger jeg at man glemmer avtaler, beskjeder, glemmer ting, rett og slett. Vimsete er litt sånn, "halvglemsk," som når man virrer litt rundt uten egentlig å helt huske hva man holdt på med. Er man vimsete, glemmer man bare for en kort periode, mens glemskhet er mer langvarig. Tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg har blitt mere kontrollfreak med årene. Jeg husker det meste, glemmer sjelden møter og kontroller. Har fått tilbakemeldinger på at jeg er flink til å organisere og at jeg er flink til å holde avtaler.
![]() |
#50 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?
Se der ja, Nin sa det så bra.Min mann bidrar på lik linje som barna når det gjelder å huske på ting og legge ting på plass etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Som regel har både jeg og mannen stålkontroll på det meste, men akkurat nå sliter jeg skikkelig. Den ammetåka er temmelig plagsom, hadde helt glemt hvordan det var.
![]() |
![]() |
#52 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?
Da har du meget lovlig grunn til å være litt lettere forvirret.
![]() |
#54 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg har stålkontroll, men det er takket være at jeg skriver lister, fører i kalender og i huskelisten på mobilen.
![]() |
#55 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Ekstremvims.
![]() |
#56 |
Passiv
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg drømmer om et nytt og bedre liv uten all glemmingen og surringen. |
![]() |
![]() |
#57 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg skrev at jeg er ganske vimsete, men det er bare delvis riktig. Jeg er en typisk prosjektjobber. For eksempel å kjøre en bursdag for 11 5-åringer, det går som en lek. Planlegger, kjøper inn, gjennomfører, uten å glemme en ting.
![]() |
#58 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg har kontroll på det meste. Før hadde jeg alt i hodet, men nå i disse ammetåketider, samt at det har blitt "litt" mer å holde styr på nå med barn i hus, så skriver jeg en del ned også.
![]() |
#60 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Glemmer dere mye/litt, eller har dere full kontroll hele tiden?Jeg stemte at jeg har full kontroll. Jeg glemmer, men jeg har et system for ikke å glemme - slik at jeg fremstår som jeg har full kontroll.
![]() |
|
|