|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Herligfred da.
![]() |
#43 |
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!
Men mener du at alle som har et utseende som kan virke distraherende skal skjule det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Jeg er lærer med store dissepupper str. 80HH. De er det kanskje ikke mulig å få til å se sømmelige ut uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Du lurer på om du burde si noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Mother of Dragons
|
Herlighet. Da bør de lære seg til å gjøre de tingene de skal i stedet. Det finnes pupper i samfunnet, noen dingler, noen er lange, noen ser ut som de er støpt fast. Og så snakker du om barneskolen? Er du sikker på at det ikke er du som har problemer med det og så projiserer du over på ungene?
![]() |
#48 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Som sagt jeg er 100% sikker på at hun ikke bruker bh. Når hun bruker collagegenser så kan man se konturen av brystene. Og som jeg nevnte brystene hennes hopper og spretter i alle retninger. Tipper hun er minst g-cup. Jeg er klar over at dette er en barne skole, men ikke kom å si at 12 års gamle gutter er uten hormoner. Men som jeg sa, er kanskje litt konservativ og tydelig at ingen er enige med meg så må nok akseptere "situasjonen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
WF: Sausnebbet
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Mother of Dragons
|
Det er det heller ingen som benekter. Men det er gutta som må lære seg å ikke bli distrahert av pupper som er kledd inn sømmelig nok, rett og slett.
![]() |
#53 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Jeg tror jeg må slutte som lærer. Jeg er altfor pen til å være lærer og virker derfor distraherende på mine elever.
![]() |
![]() |
#54 |
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Joda gutter på 12 legger sikkert merke til store hengepupper, men jeg kan skuffe deg med at gutter på 12 år nok legger merke til så mangt av kroppslige attributter. Tror nok en fin rumpe i dongribukse, eller faste bryster i en trang t-skjorte ville være vel så distraherende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Nettopp. Hvis ikke, bør skolen (eller helst hovedinnlegger) sponse BHer til lærere med store pupper, det koster jo flesk med BHer i store nok størrelser.
![]() |
#57 |
Shake it out!
|
![]() |
#58 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Er du redd for din 12 åring skal se på puppene hennes og få skitne tanker?
![]() |
#60 |
Off the map.
|
![]() Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Jeg hadde ei lærerinne som hadde så lange pupper at brystvortene var på linje med navlen. Distraherende kan en jo si at det var, men enten var det jo dette eller så var det jo noe annet vi kikket på.
![]() |
Emneord |
fine tråden!, tjenerstab |
|
|