|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Banner dere, og hva synes dere om banning | |||
Jeg banner mye, bruker både faen, jævlig, satan og helvete |
![]() ![]() ![]() ![]() |
29 | 20,14% |
Banner litt, men sier ikke alle de stygge ordene |
42 | 29,17% |
Sier bare Herregud |
7 | 4,86% |
Jeg er kristen, banner ikke i det hele tatt |
11 | 7,64% |
Jeg er ikke kristen, men banner ikke |
15 | 10,42% |
Jeg har mine egne stygge ord som jeg bruker |
15 | 10,42% |
Jeg har et perfekt språk og er et godt forbilde for barna |
6 | 4,17% |
Sier et ord i ny og ne selv om barna hører på |
41 | 28,47% |
Jeg banner, men aldri foran barna |
10 | 6,94% |
Jeg banner mye, også foran barna |
2 | 1,39% |
Jeg banner litt foran barna, men prøver å skjerpe meg |
52 | 36,11% |
Jeg irriterer meg over andre som banner |
24 | 16,67% |
Jeg bryr meg ikke om at andre banner |
26 | 18,06% |
Mannen/kona banner, men jeg banner ikke |
4 | 2,78% |
Jeg er kristen, banner mye |
1 | 0,69% |
Jeg er kristen, banner litt |
3 | 2,08% |
Jeg er sjømann, for helvete |
6 | 4,17% |
Jeg gir rett og slett faen, dustepoll |
6 | 4,17% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 144. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er språket deres? Banner dere?Jeg kan finne på og banne om jeg slår meg så jeg får skikkelig vondt. Men ellers banner jeg ikke. Jeg sier herregud rett som det er, men jeg har aldri sett på det som banning. Er det banning altså? Jaja, da banner jeg vel likevel da. Faktisk ganske mye også. Jeg sier herregud foran ungene også. Jeg er vel den aller versteste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan er språket deres? Banner dere?Jeg banner når jeg er skikkelig sinna, eller når jeg slår meg kraftig. Da kommer det både det ene og det andre ut og ungene prøver å oppdra meg til å finne et mer hensiktsmessig språk i slike situasjoner. Det språket tror jeg ikke fins. |
![]() |
![]() |
#4 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Hvordan er språket deres? Banner dere?Jeg banner.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Hvordan er språket deres? Banner dere?Jeg banner som ville hælvete, ungene gjør det ikke og jeg prøver (dårlig forsøk er også et forsøk).Ungene synes litt synd på oss, fordi de er inddoktrinert med at om man har et dårlig språk vil man ofte bli missforstått som litt dum, begrensa og med et dårlig ordforåd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvordan er språket deres? Banner dere?Det kommer en glose i ny og ne av heller lite pen karakter, må jeg innrømme. Jeg prøver så godt jeg kan å skjerpe meg, og jeg unnlater å banne foran ungene.
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvordan er språket deres? Banner dere?Jeg er nordlending, ikke kristen, og banner veldig sjelden, men det hender, men ikke så barn hører det. Mest når jeg er alene, faktisk.
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvordan er språket deres? Banner dere?Jeg banner litt, men det går mest i "shit" og "fandens oldemor" og slike ting. Jeg liker ikke voksne som banner mye, og kjønnsorganbanneuttrykk liker jeg virkelig ikke. Selv om jeg nok selv har kalt noen en folapip en gang eller to.
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvordan er språket deres? Banner dere?Jeg sier Herregud, men anser ikke det for å banne. Jeg banner ikke verken foran voksne eller barn. Det har aldri vært en naturlig del av språket mitt.
![]() |
#12 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hvordan er språket deres? Banner dere?Nei, jeg banner ikke. Ingen i familien gjør det, faktisk.
![]() |
#13 |
Borte
|
![]() Sv: Hvordan er språket deres? Banner dere?Jeg banner. Mye. Noe annet er ikke å vente når man har sjømenn i flere slektsledd bak seg.
![]() |
#14 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er språket deres? Banner dere?Jeg bannet mye før. Da gikk det i jævlig og helvetes i annenhver setning, omtrent. Men jeg tok meg selv i det, og sluttet. Nå bruker jeg helt andre ord for å uttrykke aggresjon eller frustrasjon. Det viktigste er ikke ordet i seg selv, men at jeg biter tennene sammen og freser det ut.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan er språket deres? Banner dere?Jeg banner ikke med kjønnsord jeg heller. Og stort sett i affekt. Jeg sier ikke "Faen, det var jammen en blå bil". |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan er språket deres? Banner dere?Nei, kjønnsord bruker jeg aldri. Der går grensen, det er det styggeste jeg hører! |
![]() |
![]() |
#17 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvordan er språket deres? Banner dere?Jeg er sjømann, for helvete.
![]() |
#18 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Hvordan er språket deres? Banner dere?Jeg tar sjelden bannord i munn,
![]() |
#19 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hvordan er språket deres? Banner dere?Har ikke banneord som en del av vokabularet, banner dermed heller ikke foran barn og irriterer meg over banning. Spesielt de som har "jævlig" som det eneste adjektivet de kan.
![]() |
#20 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvordan er språket deres? Banner dere?Jeg banner en del, men har skjerpet meg masse de siste åra. Jeg banner foran ungene, men prøver å skjerpe meg. JEg har også mine egne ord. Svarte bananer er hyppig brukt.
![]() |
|
|