Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Et litt paranoid spørsmål

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-09, 20:19   #41
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Et litt paranoid spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Nå vil jo alle snakke om meg som hun med englene og gode hjelpere.

Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 20:30   #42
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Nå vil jo alle snakke om meg som hun med englene og gode hjelpere.

Det ER jo sant!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 20:40   #43
Skvetten
Passiv

Standard

Men hva med Ari, mitt alter ego er jo singel og dater. Dette kan bli en føljetong i Se og Hør.

Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 20:42   #44
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har da signert en taushetserklæring på blogger, MI og MII. Og så vidt jeg vet så er det ulovlig å bryte taushetsplikten.

Gammel 27-10-09, 20:47   #45
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har problemer med å skille mellom fora, så da forholder jeg meg likt til alt. Altså deler ikke noen ting. :enkel:

Gammel 27-10-09, 20:53   #46
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg har da signert en taushetserklæring på blogger, MI og MII. Og så vidt jeg vet så er det ulovlig å bryte taushetsplikten.

Bryter man taushetserklæring må man levere alle lekre bh-er tilbake og gå uten bh de neste månedene. Så må man skrifte offentlig, bekjenne sin sanne identitet. Tenk på det dere!

Gammel 27-10-09, 20:54   #47
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Bryter man taushetserklæring må man levere alle lekre bh-er tilbake og gå uten bh de neste månedene. Så må man skrifte offentlig, bekjenne sin sanne identitet. Tenk på det dere!

Dæven, det kan bli mange lekne valper i luften om Mauser klarer å få manipulert oss litt. Så kan vi løpe rundt i gatene til spott og spe.

Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 20:56   #48
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg sprer/deler ikke spesifikt. Men jeg kan nok nevne noe fra et forum til et annet, sånn helt generelt.

Noen spørr om noe, jeg vet jeg har lest svaret et annet sted, da skriver jeg ikke "den og den sa det der og der", men at "jeg har lest at/vet at noen har fått vite at..." helt generelt liksom. Ellers har det vel muligens hendt at jeg har tatt ting fra forum ut i den virkelige verden, og motsatt, når jeg kjenner noen både her og der, men jeg ser ikke noe galt i å nevne på et forum at vi hadde det kjekt da vi besøkte den og den (så lenge det altså er en åpen og kjent sak at vi kjenner hverandre) og sånn.

Men, ting jeg leser som er av privat art, det sprer jeg ikke.
Men jeg er sånn der svæææært lite lojal forumbruker, og vanker på mange... med nick litt om hverandre...

Gammel 27-10-09, 21:01   #49
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Men hva om man ikke går med BH til vanlig da?
Skrifte offentlig?
Bekjenne sin sanne identitet? :enda mer:

Gammel 27-10-09, 21:05   #50
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Skrifte offentlig?
Bekjenne sin sanne identitet? :enda mer:

Bare tenk når bildet ditt blir kringkastet på alle forum med advarsel om at man er tyster. Forumlivet er ødelagt for all fremtid. nd: Alle kan se at man er forumtyster i RL også der puppene hopper opp og ned helt uten dressur.

Vi trenger en puppe-smiley.

Gammel 27-10-09, 21:10   #51
Skvetten
Passiv

Standard

Å gå uten BH er da en dødssynd.

Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 21:22   #52
Skvetten
Passiv

Standard

Fnatten da.

Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 21:31   #53
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Bare tenk når bildet ditt blir kringkastet på alle forum med advarsel om at man er tyster. Forumlivet er ødelagt for all fremtid. nd: Alle kan se at man er forumtyster i RL også der puppene hopper opp og ned helt uten dressur.

Vi trenger en puppe-smiley.

Men de puppesmileyene er da så vulgære. Det er jo :svelge: pupper på dem.

Til resten klarer jeg ikke å forme noe mer vettugt enn:

Å gå uten BH er da en dødssynd.

Shaddap! Er det ikke så! BH er ubehagelig og brukes kun når man må!

Gammel 27-10-09, 21:33   #54
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen BH på. :deler:

Gammel 27-10-09, 21:34   #55
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg har ikke BH på nå. :deler:

Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 21:34   #56
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Det har jeg. :deler:

Gammel 27-10-09, 21:36   #57
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke BH på nå. :deler:

Også vi som er lærere og all ting. Der kan du se, det brer om seg med usømmelighet.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 21:37   #58
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Også vi som er lærere og all ting. Der kan du se, det brer om seg med usømmelighet.

Skal vi la puppene danse?

Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 21:39   #59
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Jeg skal klage på at alle brukere her som ikke har på seg hb! Det er totalt usømmelig!

Gammel 27-10-09, 21:39   #60
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, ikke se på meg, jeg har mitt på det tørre!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.