Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Til jul ønsker jeg meg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-09, 09:39   #41
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til jul ønsker jeg meg

Jeg ønsker meg
en Kenwood kjøkkenmaskin, minst 1200 w
årets juleornament fra Georg Jensen
ny jobb
at mannen gjør ferdig skiferprosjektet
asfalt i gården
ny sofagruppe i tvkroken, av typen som er ren og pen når jeg skal sitte der
nytt teppe i nevnte krok
nytt bord i nevnte krok
englebarnsmykker
ryddedame, som plukker rot når det blir rot
firmahytta i påsken
snille barn
friske barn
kjekk mann som kjøper det jeg ønsker meg

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 09:56   #42
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Jeg ønsker meg nyoppusset hus og totalrenovert hytte.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 10:06   #43
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nytt hus!

Gammel 13-11-09, 10:09   #44
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg:

større bolig eller ev. et påbygg
nytt vindu på stua
nye dører i hele leiligheten
nytt gulv i alle rom
opppussing av yttergang

OG ...

en rød jeep

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 10:10   #45
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ønsker meg Bergans vinterjakke jeg..

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 10:33   #46
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ønsker meg
sko
frisørtime (klippekort)
god balsam/shampo
weekendtur
bøker
En j.. kul designklokke til å ha på veggen som jeg så her forleden.
nye gulv i trapp og et par ganger.
gavekort på klær
vaskehjelp
motivasjon til en sunnere januar enn desember.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 10:54   #47
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ønsker meg iphone.
Ellers ønsker jeg mer mere til Nina bestikket som jeg samler på, i Hardangerbestikk.

Største julegaven i år for min del, blir serviset jeg får kjøpt av Camomilla. Marbella, i Porsgrund Porselen, som har gått ut av produksjon. Nå får jeg mye, og slipper å begynne å samle på nytt. Jeg liker så godt dette serviset. Det er så enkelt på en måte. Og jeg synes det passer til både hverdag og fest.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 10:00   #48
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så ønsker jeg meg et eget rom som jeg kan gjøre om til et bibliotek. Kjøpe inn masse flere bøker, gode pledd og en skikkelig god lenestol der jeg kan sitte alene og kose meg med bøkene mine. :bokorm:

Gammel 17-11-09, 21:42   #49
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

http://www.gaversomforandrerverden.n...ift.aspx?id=65

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 21:52   #50
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg ønsker meg:

- mer energi
- mens litt sjeldnere enn hver tredje uke
- en reise, helst til et spansktalende land
- badekar (har stått på ønskelisten i 10 år nå)

Gammel 17-11-09, 21:55   #51
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En sydenferie i vinter med hele familien. Som vanlig ønsker jeg meg omtrent det eneste jeg kan være sikker på å IKKE få.

Av og til angrer jeg på at vi anskaffet hytte på fjellet gitt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 21:58   #52
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

[quote=Miss Norway;1942146]En sydenferie i vinter med hele familien. Som vanlig ønsker jeg meg omtrent det eneste jeg kan være sikker på å IKKE få. [quote]

Jeg hadde bestilt, men på grunn av jobb-bytte måtte jeg bite i det sure eplet i kveld og avbestille.

Jeg ønsker meg, som deg, en sydentur.

Gammel 17-11-09, 22:00   #53
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ønsker meg bare en ting og det er at datteren min skal bli bedre av leddgikten. Alt annet er ikke så viktig iår

Gammel 17-11-09, 22:12   #54
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ønsker meg:

- klokke
- tur til Thailand på vårparten (akkurat dette tror jeg det blir noe av )
- abbonnement på interiørblad
- hus

Ikke kravstor i det hele tatt altså.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 22:19   #55
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ønsker at vi får en plass å bo og kan flytte ut fra svigers
Jeg ønsker at jeg gikk ned 15 kilo på så kort tid uten å måtte gjøre noe
Jeg ønsker at slike ønsker kunne gå i oppfyllelse

Gammel 17-11-09, 23:36   #56
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg en hushjelp. Ferdig middag og rent og ryddig hus hver dag....:drømme:

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 20:09   #57
carmencita
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: palmekysten
carmencita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hushjelp hørtes fantastisk ut , da kunne jeg få mer tid til

carmencita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36.