|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Løse "headboard" til rammemadrasser?Hm. Du sier noe der. Neste gang skal jeg amme litt roligere og ikke sitte så hardt inn mot veggen ...
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Løse "headboard" til rammemadrasser?Hvilken har dere da, Bauche?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Løse "headboard" til rammemadrasser?Vil det være rart å ha en hodegavl (Malm) som er 10 cm bredere enn senga (vi har en 150 seng)? Vi har også vært i tankene på å skulle lage en hodegavl selv, men kjenner jeg oss rett, så kan vi like gjerne kjøpe en i stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Løse "headboard" til rammemadrasser?Nei. Du kan feks bruke Malm nattbord aka den minste malm kommoden.
![]() |
#6 |
Leser
|
![]() Sv: Løse "headboard" til rammemadrasser?
Enda en ting man ikke var klar over med å ha tvillinger.
Vi også tenker på å lage selv. Det blir nok når griser flyr vil jeg tro.
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Løse "headboard" til rammemadrasser?Feste hodegavl til rammemadrass? Den skures fast i ramma. Det er hull i ramma, men det er stoff over, så du må liksom kjenne fra baksiden - så finner du dem. Så er det vingemuttere og skruer...kjempemessig det altså
![]() |
Emneord |
hodegavl, hodegjerde, sengegavl |
|
|