|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Er pannekaker middag eller dessert? | |||
Definitivt middag |
![]() ![]() ![]() ![]() |
80 | 38,83% |
Definitivt dessert |
16 | 7,77% |
Funker bra som begge deler |
120 | 58,25% |
Dustepåll |
7 | 3,40% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 206. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spinoff: Er pannekaker middag?Dustepoll.
![]() |
#42 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spinoff: Er pannekaker middag?Jeg har vokst opp med pannekaker som "kosemiddag". Jeg serverer det vel helst som lunsj, i helger og ferier.
![]() |
![]() |
#44 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Er pannekaker middag?
Kontekst?
![]() |
#45 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinoff: Er pannekaker middag?Er vokst opp med pannekaker som middag (med sukker OG bacon...), men synes ikke det kan kalles middag, og det serveres en veldig sjelden gang som det her i heimen.
![]() |
#46 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Er pannekaker middag?Vi spiser det mest som middag med bacon og ertesuppe til. Ingen sunn middag, men allikevel middag.
![]() |
#48 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Er pannekaker middag?Hos oss er det middag -kunne ikke brukt det som dessert, til det er det alt for mektig.
![]() |
#49 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Spinoff: Er pannekaker middag?Jeg synes egentlig ikke pannekaker er ordentlig middag, men det hender vi har det likevel. Vi spiser alltid suppe i tillegg, for eksempel tomatsuppe med kokt egg i eller ertesuppe. Vi har gjerne stekt bacon til pannekakene også. Bare pannekaker med sukker eller syltetøy går nok som dessert i min bok, man blir jo sulten igjen med en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinoff: Er pannekaker middag?Lettvintmiddag, med suppe til for å få noe litt mer middagsaktig, eller kosefrokost. Det går sikkert an å ha det til dessert, med is og sånt, men det har vi aldri hatt.
![]() |
#51 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Spinoff: Er pannekaker middag?I min verden og i den familien jeg vokste opp er pannekaker definert som dessert. Jeg synes det gjør seg best i den forstand, men jeg kan gjerne spise det som "middag" en sjelden gang innimellom.
![]() |
#52 |
Introvert textrovert
|
![]() |
#53 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: Er pannekaker middag?Jeg er vokst opp med at det er middag. Så da er det middag, da. |
![]() |
![]() |
#54 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Spinoff: Er pannekaker middag?Pannekaker er stort sett middag her i heimen, sammen med bacon og ertesuppe, eller med "erter-kjøtt og flesk."
![]() |
#56 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Er pannekaker middag?Her har vi pannekaker til middag. Ingen favoritt hos meg, men for resten av familien er det favorittmiddag nr. 1.
![]() |
#58 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Er pannekaker middag?Det meste passerer som middag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Er pannekaker middag?Jeg har vokst opp med at pannekaker er middag. Vi hadde alltid tomatsuppe først. Blåbærsyltetøy, egenprodusert, var det beste jeg visste til pannekakene. Når jeg var hos mormor og morfar på ferie alene, fikk jeg pannekaker med bacon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|