Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den nye tråden om forskjellige greier

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-09, 22:46   #41
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye tråden om forskjellige greier

Om forskjellige greier, ja?

Jeg vil dele denne:

(Kilde: youtube.com)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 22:46   #42
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

... å fjolle med fisken.

Heh, det var da også et uttrykk for å ha sex.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 22:46   #43
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fiiine tråden

Akkurat nå tenker jeg at jeg sikkert så ut som et spørsmålstegn da læreren i barnehagen sa "your son just left" da jeg kom for å hente ham. Pappa hadde gått tidlig på fra jobb og glemte å meddele meg at han hentet. Jadda. Men jeg fikk meg en fin gåtur i det nydelige været

Gammel 03-11-09, 22:47   #44
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg fant fiskelykt som også er kombinert flaskeåpner og fjernkontroll!

Hva skal du med den? Trenger du den? Har du råd til den? Kommer du til å bli glad i den? Har du en som ligner hjemme? Hvor lang tid tror du det tar før den bare er skrot for deg?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 22:49   #45
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og snart er det tid for denne:

(Kilde: youtube.com)

Gammel 03-11-09, 22:51   #46
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg synes er et gjentagende fenomen at skravletråden ender opp med å fjolle med fisken.

På min dialekt heter det å nappe i laksen.

Gammel 03-11-09, 22:52   #47
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Hvorfor er jeg her i denne tråden? Jeg har 60 sider igjen av den nyeeste boken til Jo Nesbø.

Gammel 03-11-09, 22:54   #48
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hva skal du med den? Trenger du den? Har du råd til den? Kommer du til å bli glad i den? Har du en som ligner hjemme? Hvor lang tid tror du det tar før den bare er skrot for deg?

Jeg skal bruke den til å grave i hagen. En mann må ha en hobby. Kona betaler. Jeg elsker den. Ikke enda, men snart har jeg flere. Den blir vel fort ødelagt, ja.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 22:55   #49
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvorfor er jeg her i denne tråden? Jeg har 60 sider igjen av den nyeeste boken til Jo Nesbø.

Jeg tipper at Jo Nesbø fjaser for lite.

Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 22:57   #50
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg prøvde meg bare på en ny versjon av nappe laksen må vite.

Gammel 03-11-09, 22:57   #51
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg skal bruke den til å grave i hagen. En mann må ha en hobby. Kona betaler. Jeg elsker den. Ikke enda, men snart har jeg flere. Den blir vel fort ødelagt, ja.

Du er bare misunnelig. Tenk om den blir sittende fast. Klart hun gjør, den var jo rasende billig. Selvsagt gjør du det, den er jo rød. Ikke overvurder den lille ringen din. Ja, men da har du jo allerede skaffet en til.

Gammel 03-11-09, 23:01   #52
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjente et ubehag da jeg så den svinedingsebomsen, svin liksom! Også kom jeg til å bekymre meg for om grisene må lide framover, om ryktet blir svertet og svin forhåndsdømt og utfryst. Det ville være synd, svin bruker å være ålreite dyr. Tror jeg? Jeg kjenner ingen svin personlig. :allergiker: Kanskje det ville være bedre å kalle en spade for en spade, og si gris? Vi har da aldri brukt å si svin?

Senga nå.

Gammel 03-11-09, 23:16   #53
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Hvorfor er det så mange stygge sovesofaer på finn.no?

Gammel 03-11-09, 23:20   #54
Left
Passiv

Standard

Forskjellige greier

Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 23:20   #55
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hvorfor er det så mange stygge sovesofaer på finn.no?

Fordi ingen selger de fine. De beholdes.

Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 23:32   #56
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Åh fin tråd!
Hadde jeg ikke delt ut for mange prikker det siste døgnet så skulle du fått en for denne SF.

Gammel 03-11-09, 23:40   #57
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Etter å ha ligget pal på divanen med ett-eller-annet tullevirus i 2 dager kjenner jeg O' herlige Energi boble og jeg skal nu vaske badet og sette på en maskin til. No time for fjas.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 23:43   #58
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Forresten, er det noen som kan hjelpe meg med låtkutt eller musikkvideo til "Kjære Søster" av DeLillos? Fant ikke på youtube.

Finner bare teksten. Min venninne er i dyp sorg.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 23:46   #59
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Ferdig med boken. Jeg er dypt og inderlig forelsket i Harry Hole.

Gammel 04-11-09, 00:07   #60
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vasket gulv.

...og endelig prøvd buksa jeg kjøpte på gefühlen i dag uten å gidde å prøve på forhånd, og den passer akkurat.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.