|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sett en film ingen andre har sett?Frankie Starlight er også en film jeg likte veldig, veldig godt og som jeg ikke kjenner noen andre som har sett. Med Matt Dillon.
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Har du sett en film ingen andre har sett?Jeg så "hedvig and the angry inch" på kino. Den lurer jeg på om kanskje er litt smal - men altså: Den gikk jo på kino da.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Har du sett en film ingen andre har sett?Welcome To The Dollhouse er glimrende! |
|
|
|
#5 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sett en film ingen andre har sett?Ja, så den på en filmklubbvisning da jeg studerte.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Har du sett en film ingen andre har sett?Jeg registrerer at av alle mine forsøk på å se kul ut og ha sett noe bare jeg hadde sett så var det altså Fame jeg skulle lykkes med. |
|
|
|
#7 |
|
Vaklende
|
Sv: Har du sett en film ingen andre har sett?
Når barna blir voksne får vi kanskje omdøpe til Nerdeportalen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du sett en film ingen andre har sett?Jeg har sett Slaktehus 5. Den er utrolig vanskelig å få tak i, så det er over ti år siden sist jeg så den.
|
|
|
#9 |
|
-
Sv: Har du sett en film ingen andre har sett?Jeg har ganske sikkert sett mange filmer som det ville overraske meg om andre her har sett, men de fleste av dem er veldig dårlige, og det er jo ikke så om å gjøre å videreformidle, men jeg kan jo prøve med et par filmer som er verdt å se: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sett en film ingen andre har sett?Jeg er utrolig glad i kinesiske filmer og har garantert en del som ikke så mange andre her har sett. Beijing bicycle er en fantastisk film http://www.moviemail-online.co.uk/fi...ijing-Bicycle/ |
|
|
|
|
|
#11 |
|
trøtt
|
Sv: Har du sett en film ingen andre har sett?Jeg prøver meg med:
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Har du sett en film ingen andre har sett?Jeg høyner med Gazon Maudit, en hysterisk morsom fransk film om et ektepar og en tilfeldig forbipasserende kvinne som innleder et forhold til den ene av ektefellene, nemlig kona. Jeg så den dubba på tysk i Wien, kunne tenkt meg å se originalversjonen (med engelsk tekst.) |
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Har du sett en film ingen andre har sett?Jeg har også sett Solaris. |
|
|
|
#14 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Har du sett en film ingen andre har sett?Jeg har jo tidligere anbefalt denne filmen, som jeg ikke tror så mange har sett: (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#15 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Har du sett en film ingen andre har sett?Fusilli: Nysgjerrigheten ble vekket hos meg. Har lyst å vite hvordan det går...
|
|
|
|
#16 |
|
Fola Blakken
|
Ikke Bubba, men skuespilleren.
|
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du sett en film ingen andre har sett?Er det forresten noen andre her (unntatt Benmurphy) som har sett The Falls og Act of God?
|
|
|
#18 |
|
geskjeftig
|
Jeg har takket nei til å se dem, det må vel være the next best thing?
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sett en film ingen andre har sett?The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert |
|
|
|
|
|
#20 |
|
ræv med ører
Sv: Har du sett en film ingen andre har sett?Jeg lurer også på om noen har sett min yndlingsfilm "Beautiful Thing" fra 1996. (Kilde: youtube.com)
|
![]() |
|
|