|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Handler dere billigmerke?Og for å svare på det tråden handler om; ja, jeg handler en del billigmerker. Har testa meg gjennom ganske store deler av både FP og Euroshopper, og vet sånn ca hva som duger, ikke duger, er bedre og er ca det samme.
|
|
|
#42 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Handler dere billigmerker?
|
|
|
#43 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Handler dere billigmerker?Vi kjøper noen billigmerker som Meny fører. Husker ikke hva. Vi kjøper det om det smaker bra. Forsøker litt forskjellig. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Viser tenner
|
Sv: Handler dere billigmerker?Stort sett bare kyllingfiletene og kyllinglårene til First Price. Har dårlige erfaringer med endel andre produkter som smaker bæhhh!
|
|
|
#45 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Handler dere billigmerker?Kjøper mye billigmerker, men ikke så mye på matvare-delen. Kyllingfilet fra FirstPrice, og Coops kjøttdeig og karbonadedeig er gjengangere.
|
|
|
#46 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
Sv: Handler dere billigmerke?
hvilken cheddar bruker du?? er på leit etter en god billig en |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Handler dere billigmerker?Vi kjøper våtservietter fra First Price, kyllingfiletene og diverse poser og kjøkkenting. Eggene syns jeg sprekker for fort når de kokes, de virker syltynne.
|
|
|
#48 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Handler dere billigmerker?Tja. Plastposer, bakepapir og slike ting er som regel billigmerker. Noen vaskemidler også. Fiskegrateng, pølser og brus fra First Price el. Landlord kjøper jeg aldri. Det smaker rett og slett..urk.. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Sv: Handler dere billigmerker?Ja, der jeg føler det er verdt det. Rent kjøtt kjøper jeg billigst mulig, det samme med husholdningsvarer. Blandingsvarer sjekker jeg innholdsfortegnelsen, også ser jeg litt på prisen før jeg velger. Blant annet synes jeg den dyre skinken ofte er bedre enn billigvariantene, men siden de inneholder like mye kjøtt, velger jeg å kjøpe den billige og heller ha mer pålegg og mindre brød til frokost. Andre varer vi kjøper er ost, grønnsaker og frukt, yogurt om vi er innom en First Price butikk, bleier, egg, og mye annet. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Handler dere billigmerker?Det hender.
|
|
|
#52 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Handler dere billigmerker?Ja, jeg handler billigmerker. Ikke alltid og ikke bare, men rett som det er.
|
|
|
#53 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Handler dere billigmerker?Ja, en del. Mye av Coops varer - bleier, barneprodukter, kaffe, hermetikk, juice, klær (friends). Kjøtt og fisk blir ofte Gilde, Prior og Findus.
|
|
|
#54 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Handler dere billigmerke?Jeg kjøper veldig mye first price, og særlig ting som til vanlig er dyre, som kyllingfileter.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#55 |
|
...
Sv: Handler dere billigmerker?Vi handler minimalt med billigmerker. Først og fremst fordi vi stort sett velger økologisk der vi kan, og det vi har prøvd av billigmerker ikke har fristet til gjentagelse.
|
|
|
#56 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Handler dere billigmerker?Er det nå jeg skal si "ikke hvis mannen ikke er med?"
|
|
|
#58 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Handler dere billigmerker?
Vi kjøper også disse produktene. Og endel annet og. Men det er ikke noe som er fast eller veldig bevisst. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Handler dere billigmerker?Nei, jeg glemmer det jo ut 4 av 5 ganger og når jeg endelig kommer på det er det tomt.
|
|
|
#60 |
|
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Handler dere billigmerker?Er jeg fornøyd med smak og kvalitet kjøper jeg gjerne billigmerker. Sammenligner ofte innholdet i produktene, og på endel produkter er innholdet helt identisk (f.eks. Denja og First Price italiensk salat, tror jeg det var) - da er det jo greit å kjøpe til halv pris. Men har merket at kjøttprodukter ofte inneholder veldig mye salt og vann, og det vil jeg helst styre selv, dessuten blir det kanskje ikke spesielt billig likevel, når skinkebiffen inneholder 87% kjøtt
|
![]() |
|
|