Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvis du måtte bytte navn

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-09, 22:31   #1
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du måtte bytte navn

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Hva er den kirsebær-fetishen? :lurer:

Gammel 09-11-09, 22:21   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns navnet mitt er helt greit, og klarer ikke helt å se for meg å hete noe annet. SOm barn hadde jeg et stoooort ønske om å hete Anita som mellomnavn, det gikk over.

Gammel 10-11-09, 12:30   #3
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg syns navnet mitt er helt greit, og klarer ikke helt å se for meg å hete noe annet. SOm barn hadde jeg et stoooort ønske om å hete Anita som mellomnavn, det gikk over.

Jeg har et meget pent brukt Anita-mellomnavn du godt kan få. Har aldri likt det selv
Jeg drømte om å hete Vibeke som liten, etter min store heltinne Vibeke Sæther fra "Lekestuen". Ble utrolig skuffet da mamma ikke engang ville kalle lillesøsteren min Vibeke
Er Kong et navn? Det hadde vært kult å hete Kong til fornavn, også mitt eget navn til mellomnavn, og selvsagt brukt begge til daglig
Evt kunne jeg hett Florentina, det er fantastisk pompøst, og noe jeg aldri kunne brukt på mine egne barn som har fått korte tostavelsesnavn av nordisk opprinnelse

Gammel 10-11-09, 21:12   #4
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg skulle hete Marion før jeg ble født, men så passet jeg ikke til det og fikk et annet navn i stedet. Hvorfor kalte de meg ikke bare Astrid etter bestemor? Akk ja.

Gammel 09-11-09, 22:24   #5
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Jeg ville ikke bytte

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:31   #6
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Intrigue, her.

Jeg ville ikke bytte

Men hvist du måtte bytte navn!

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:39   #7
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Har en uvanlig dobbeltnavn kombinasjon og som liten syntes jeg det var helt pyton og drømte om å hete Sibylla. Den drømmen gikk over, for å si det sånn.

Men om jeg måtte skifte navn? Da er det mulig jeg hadde valgt Mammas navn (hun er død).

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:33   #8
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har sterk identitet til mitt navn og kan ikke se for meg meg selv som noen andre. Hva skulle det ha vært liksom..? Måtte ha blitt noe gammelnorskt noe.

Gammel 09-11-09, 22:37   #9
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid ønsket meg et kortere navn.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:39   #10
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er oppkalt etter to damer i familien, og egentlig helt fornøyd med det. Kunne godt kuttet navnet mitt ned til en av de to, korte og enkle navn er fint.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:39   #11
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Like på mange vis vi Kanne.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:40   #12
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg hadde tatt Raghild, etter min fantastiske tante.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 10:59   #13
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg tror jeg hadde tatt Raghild, etter min fantastiske tante.

Ragnhild er et fint navn ja

Gammel 09-11-09, 22:46   #14
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg mislikte navnet mitt så intenst da jeg var liten, i dag synes jeg det isolert sett er ganske pent.
Men det er litt av problemet, det er så "Pen pike med V-hals, lyse krøller og perleøredobber", liksom.
I en periode kalte ei venninne meg Connie - så om jeg måtte bytte, ville det blitt det, for det har jeg allerede en tilknytning til og ville ikke tenkt meg om to ganger om noen kalte meg det på gaten.

Gammel 09-11-09, 22:50   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Hva er den kirsebær-fetishen? :lurer:

Kirsebær er kjærlighet. Det er vel ikk enoe rart å være oppengt i det.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kanskje jeg kunne hatt den på en liten kassettspiller i lomma, så slapp jeg å synge selv?

Fantastisk.

Gammel 10-11-09, 01:20   #16
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

det er så "Pen pike med V-hals, lyse krøller og perleøredobber", liksom.
.

sånn kan man vell ikke akkurat beskive deg nei

Gammel 10-11-09, 11:03   #17
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

sånn kan man vell ikke akkurat beskive deg nei

Gammel 09-11-09, 23:09   #18
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Eir eller Eira!

Gammel 09-11-09, 23:25   #19
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Er veldig godt fornøyd med navnet mitt i dag og kunne ikke byttet, men om jeg måtte!?? Hmmm, Sara kanskje - det var i allefall navnet jeg ønsket meg da jeg var mindre.

Gammel 09-11-09, 23:30   #20
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sonja tror jeg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.