|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navn
samme her. Har ikke noe kjærlighetsforhold til navnet mitt, jeg bare heter det. Men ser ikke for meg å hete noe annet.
![]() |
#42 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg har alltid ønsket meg et kortere navn.
![]() |
#43 |
Glamorøs
|
Kanskje jeg kunne hatt den på en liten kassettspiller i lomma, så slapp jeg å synge selv?
![]() |
#44 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg er oppkalt etter to damer i familien, og egentlig helt fornøyd med det. Kunne godt kuttet navnet mitt ned til en av de to, korte og enkle navn er fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnHar en uvanlig dobbeltnavn kombinasjon og som liten syntes jeg det var helt pyton og drømte om å hete Sibylla. Den drømmen gikk over, for å si det sånn.
![]() |
#46 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnLike på mange vis vi Kanne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg mislikte navnet mitt så intenst da jeg var liten, i dag synes jeg det isolert sett er ganske pent.
![]() |
![]() |
#49 |
Guardian of the galaxy
|
Kirsebær er kjærlighet.
Fantastisk.
![]() |
#51 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnEr veldig godt fornøyd med navnet mitt i dag og kunne ikke byttet, men om jeg måtte!?? Hmmm, Sara kanskje - det var i allefall navnet jeg ønsket meg da jeg var mindre.
![]() |
#53 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg var veldig misfornøyd med navnet mitt da jeg var yngre. Jeg har et helt vanlig navn, men ingen andre jeg kjente het det.
![]() |
#54 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg skulle forresten hete Anders, så egentlig bør jeg jo være veldig fornøyd med at de ikke holdt fast ved det.
![]() |
#55 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnDet er faktisk helt umulig å forestille seg.
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 09-11-09 kl 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Passiv
|
Neiiiiiii |
![]() |
![]() |
#57 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg er veldig glad i navnet mitt og hadde ikke byttet frivillig. Da jeg gikk på barneskolen ville jeg helst hete Fallon, Melissa eller Krystle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnvil ikke bytte navn, er så fornøyd med det jeg har, atte
![]() |
#60 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg har dobbelt navn. Første navnet er norsk og det andre er italiensk. Jeg er ikke fornøyd med det norske som er det jeg bruker så skulle gjerne ha begynt å bruke det italienske da det er så fint.
![]() |
|
|