Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvis du måtte bytte navn

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-09, 21:34   #41
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du måtte bytte navn

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Det har jeg aldri tenkt over. Kunne nok gjerne hete noe annet enn det jeg heter, siden mitt navn er ubeskrivelig kjedelig. Men hva?

samme her. Har ikke noe kjærlighetsforhold til navnet mitt, jeg bare heter det. Men ser ikke for meg å hete noe annet.

Gammel 09-11-09, 21:37   #42
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid ønsket meg et kortere navn.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:37   #43
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Da hadde du måttet synge den sangen fra den gangsterfilmen hver gang du skulle presentere deg. My name is - Talulah, litt sånn på innpust. Det hadde nok blitt slitsomt i lengden.

Kanskje jeg kunne hatt den på en liten kassettspiller i lomma, så slapp jeg å synge selv?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:39   #44
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er oppkalt etter to damer i familien, og egentlig helt fornøyd med det. Kunne godt kuttet navnet mitt ned til en av de to, korte og enkle navn er fint.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:39   #45
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Har en uvanlig dobbeltnavn kombinasjon og som liten syntes jeg det var helt pyton og drømte om å hete Sibylla. Den drømmen gikk over, for å si det sånn.

Men om jeg måtte skifte navn? Da er det mulig jeg hadde valgt Mammas navn (hun er død).

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:39   #46
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Like på mange vis vi Kanne.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:40   #47
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg hadde tatt Raghild, etter min fantastiske tante.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:46   #48
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg mislikte navnet mitt så intenst da jeg var liten, i dag synes jeg det isolert sett er ganske pent.
Men det er litt av problemet, det er så "Pen pike med V-hals, lyse krøller og perleøredobber", liksom.
I en periode kalte ei venninne meg Connie - så om jeg måtte bytte, ville det blitt det, for det har jeg allerede en tilknytning til og ville ikke tenkt meg om to ganger om noen kalte meg det på gaten.

Gammel 09-11-09, 21:50   #49
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Hva er den kirsebær-fetishen? :lurer:

Kirsebær er kjærlighet. Det er vel ikk enoe rart å være oppengt i det.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kanskje jeg kunne hatt den på en liten kassettspiller i lomma, så slapp jeg å synge selv?

Fantastisk.

Gammel 09-11-09, 22:09   #50
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Eir eller Eira!

Gammel 09-11-09, 22:25   #51
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Er veldig godt fornøyd med navnet mitt i dag og kunne ikke byttet, men om jeg måtte!?? Hmmm, Sara kanskje - det var i allefall navnet jeg ønsket meg da jeg var mindre.

Gammel 09-11-09, 22:30   #52
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sonja tror jeg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 23:00   #53
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Jeg var veldig misfornøyd med navnet mitt da jeg var yngre. Jeg har et helt vanlig navn, men ingen andre jeg kjente het det.
Nå i dag er det helt greit. Jeg er oppkalt etter oldemor, men de "glemte" E`en foran. Det var litt dumt, for det navnet liker jeg kjempegodt.
Mamma fortalte meg da jeg var liten at et av navnealternativene da jeg ble født var Pernille. Det hadde ikke vært så dumt det heller.

Gammel 09-11-09, 23:01   #54
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle forresten hete Anders, så egentlig bør jeg jo være veldig fornøyd med at de ikke holdt fast ved det.

Gammel 09-11-09, 23:13   #55
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er faktisk helt umulig å forestille seg.

Jeg er veldig glad i navnet mitt.

Sist redigert av Polyanna : 09-11-09 kl 23:30.
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 23:21   #56
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Jeg ville helst vært gutt og hete Ronny

Neiiiiiii Da går du jo antakelig konk!!

Jeg var alvorlig lei av navnet mitt da jeg var liten, for det er ikke veldig vanlig, selv om det ikke er sånn kjempeuvanlig heller.
Det fineste navnet jeg visste om da jeg var liten, var Solveig

Skulle jeg ha byttet navn nå, så ville jeg byttet til et kort, enkelt navn. Ine eller noe sånt kanskje.

Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 23:25   #57
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad i navnet mitt og hadde ikke byttet frivillig. Da jeg gikk på barneskolen ville jeg helst hete Fallon, Melissa eller Krystle.

Fineste jentenavnet jeg vet om er Ester.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 00:20   #58
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

det er så "Pen pike med V-hals, lyse krøller og perleøredobber", liksom.
.

sånn kan man vell ikke akkurat beskive deg nei

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 00:25   #59
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

vil ikke bytte navn, er så fornøyd med det jeg har, atte .

Men hvis jeg måtte? Blondie, helt klart

Da jeg var liten og ABBA-frelst ville jeg hete Agneta. Bortsett fra det har jeg aldri tenkt på navneskifte. Navnet mitt er fint .

Gammel 10-11-09, 00:27   #60
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har dobbelt navn. Første navnet er norsk og det andre er italiensk. Jeg er ikke fornøyd med det norske som er det jeg bruker så skulle gjerne ha begynt å bruke det italienske da det er så fint.

Men problemet er at alle kjenner meg liksom med det norske navnet og er liksom ikke bare bare å endre på det.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.