|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Ja, det tror jeg. Er ikke sjenert og innelukket av meg.
![]() |
#43 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Jeg tror jeg er den samme IRL som her inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?
Jeg tror jammen Joika sa alt det jeg som stemmer på meg.
![]() |
#45 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Jeg er ikke frittalende, hverken her eller der. Ganske sjenert og innesluttet og deler ikke gjerne av mitt "indre liv". Jeg liker ikke å diskutere heller, så hvorfor er jeg egentlig på dette forumet?
![]() |
#46 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Sånn omtrentlig ja.
![]() |
#47 |
kamerat
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Jeg er et godt hakk mer flåkjeftet IRL.
![]() |
#49 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Jeg er kanskje mer morsom i rl og mindre alvorspreget og sur. Noen ganger. Håper jeg. |
![]() |
![]() |
#50 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Jeg er nok minst like frittalende IRL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Jeg er mye mer frittalende i RL enn på nett. Mye.
![]() |
#52 |
Helt konge
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Jeg er mye flinkere til å diskutere muntlig enn skriftlig, og jeg er nok enda mer frittalende IRL enn her inne. Jeg lever etter mottoet at alt kan sies om det bare sies på en ok måte. Det fungerer stort sett veldig bra RL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Teller ned
Samme her. Jeg er ikke god på skriftlige diskusjoner, er vant til å skive kort og konsist, så det blir fryktelig tørt og kjøttløst når jeg skal prøve å fenge noen med mine skrevne ord. Dessuten tror jeg at norsken min, patetisk nok, er preget av 12 år med både engelsktalende samboer og sjef. I hvert fall føles det slik. Jeg er vant til å høre/ lese så mye dårlig norsk at jeg ikke stoler på at hva jeg selv skriver ser vettugt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Absolut ateist
|
Jeg er ikke det spor morsom irl. Og det vet jeg. Jeg er temmelig kjedelig.
![]() |
#55 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Mye verre i virkeligheten. Og mer intens også, er jeg redd.
![]() |
#56 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Det kommer helt an på hvor i RL. Veldig frittalende er jeg vel ikke, hverken her eller der, men det er forskjell på hvor mye jeg tør å si i de forskjellige miljøene jeg er i. |
![]() |
![]() |
#59 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Jeg er av de som får beskjed om at jeg er EKSTREMT TYDELIG også IRL. Jeg er ikke riktig sikker på om dette er et kompliment eller ikke. Man trenger i hvert fall ikke lure på hva jeg mener; ikke IRL heller.
![]() |
![]() |
#60 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Tja. Jeg sier gjerne meningen min IRL også jeg, men jeg kan kanskje være litt skarpere her inne. Jeg moderer meg enkelte ganger for å ikke tråkke folk på tærne IRL. Jeg kjenner flere som liker dårlig å diskutere og da starter jeg som regel ikke en diskusjon med dem, selv om jeg er jomende uenig, fordi det blir så dårlig stemning
![]() |
|
|