Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mest irriterende stemme?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-09, 11:15   #41
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mest irriterende stemme?

Therese Johaug:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 11:15   #42
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Linni Meister.

(Kilde: youtube.com)

Gammel 11-11-09, 11:17   #43
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 11:24   #44
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det intervjuet jeg hørte handlet visst om at hun var gravid eller noe. Fint hvis noen vet hva jeg mener, det er nemlig verdt å å le litt av.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 11:29   #45
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å du fytti - det var verre enn jeg husket, det der.

Gammel 11-11-09, 11:34   #46
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kikket på youtube linken og min kjære sønn på 2 ber meg slå av....
Stemmer jeg ikke liker, Siv Jenssen,Pia H, Linni, Jan Thomas,Strikkulf det er sikkert mange flere også.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 12:56   #47
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Pia snakker jo med stemmen sånn langt ned i halsen...

Gammel 11-11-09, 12:59   #48
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Hun gode håndballkeeperen for noen år siden, Cecilie Leganger.

Ja, hun er virkelig grusom!

Gammel 11-11-09, 13:00   #49
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

linni

Gammel 11-11-09, 13:03   #50
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har ikke hørt Linni Meister, men min aller verste er hvemdetnåer som har den norske dubbete stemmen til "Hanna Montana". Og de fleste andre serier som går på Disney Channel. :grøss:

Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 13:03   #51
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Helt klart Linni av de to.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 15:51   #52
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Disse quiz-damene som maser verre enn verst hver morgen. "Det er looser, assa, Loooooser!"

he,he,måtte google, og fant den

(Kilde: youtube.com)
selv om det blir avsporing da.

Gammel 11-11-09, 16:03   #53
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Linni har den verste stemmen på ei dame jeg noensinne har hørt -rett og slett irriterende.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 16:08   #54
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Linni har den verste stemmen på ei dame jeg noensinne har hørt -rett og slett irriterende.

Hun og Alexandra my boobs are ok, er vel relativt like. Babystemmer på voksne folk.

Gammel 11-11-09, 18:33   #55
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Barne-TV-Margrethe er også litt irriterende i stemmen....

Gammel 11-11-09, 18:39   #56
Frantzen
Passiv

Standard

Av de to i HI velger jeg Linni.
Men verre en Nissekusine i Månetoppen går det ikke an å bli. Det er ikke mulig. Eller jo - Totto på TryggTrafikk sine plater fra mine unger var små. Slike skuespillere skulle måtte betale for å jobbe, altså.

Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 18:46   #57
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Linni. Husker fremdeles første gang jeg hørte stemmen hennes på radio.

Ellers kan jo HoppsiDaysi/Upsy daysi være i meste laget...

Gammel 11-11-09, 21:56   #58
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Av de to i HI velger jeg Linni.
Men verre en Nissekusine i Månetoppen går det ikke an å bli. Det er ikke mulig.

Nissekusine er jo dødskul! Henne hadde jeg nesten glemt!

Gammel 11-11-09, 22:04   #59
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Disse quiz-damene som maser verre enn verst hver morgen. "Det er looser, assa, Loooooser!"

Urk, ja, jeg får helt fnatt og løper for å finne fjernkontrollen og skifte kanal.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 18:33   #60
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nissekusine er jo dødskul!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.