Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner dere noen FP-ere IRL?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kjenner du noen FP'ere IRL?
Ja 198 82,16%
Nei 37 15,35%
Ønsker å bli kjent med noen/fler 70 29,05%
Ønsker ikke bli kjent med noen 8 3,32%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 241. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-09, 18:07   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner dere noen FP'ere IRL?

Har møtt omtrent femti, men kjenne omtrent ti. :teller:

Gammel 14-11-09, 18:11   #2
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Jeg må vel kunne si at jeg kjenner Shamu litt... ble kjent med henne i nettverden og møtte henne IRL da jeg var i stavanger sist. var hos henne flere ganger :-) Men ble kjent via nett ja, det må nevnes!

Gammel 14-11-09, 18:14   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Jeg må vel kunne si at jeg kjenner Shamu litt... ble kjent med henne i nettverden og møtte henne IRL da jeg var i stavanger sist. var hos henne flere ganger :-) Men ble kjent via nett ja, det må nevnes!

Samme her. Jeg og krystallklart var hjemme hos Shamu i går, vi så grøsser og spiste nydelig tacopai. Både hun og mannen er helt supre, jeg er litt forelsket. Hun skal komme hit (sannsynligvis) på fredag, da skal vi se grøsser igjen.

Ellers kjenner jeg jo mange herfra, både som jeg er blitt kjent med via forum og som jeg kjenner fra før av.

Gammel 14-11-09, 18:19   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmmm... nei jeg tror faktisk ikke det... Ikke sikker men.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 19:27   #5
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?

Ja.

Gammel 14-11-09, 20:13   #6
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, kjenner ingen som jeg VET om...
Men har jo truffet både Tuneland og Robyn i RL.. og sikkert noen fler her inne også på ett treff med september 2002 klubben fra NM

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 20:08   #7
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Moonlight, her.

Nei, kjenner ingen som jeg VET om...
Men har jo truffet både Tuneland og Robyn i RL.. og sikkert noen fler her inne også på ett treff med september 2002 klubben fra NM

Og der gikk det endelig opp for meg hvem du er.

Jeg har møtt en god del, men det er ikke så veldig mange jeg vil påstå at jeg kjenner.

Gammel 16-11-09, 19:32   #8
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

2 stykker.

Gammel 14-11-09, 18:25   #9
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg har truffet noen fra tiden på NM. Men, vet ikke om noen andre jeg kjenner er her inne.

Gammel 14-11-09, 18:27   #10
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, har blitt kjent med mange flotte damer her inne.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 18:35   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ullsokk: Jeg kjenner også at jeg lurer litt på hva du mener. Mener du at om det hadde dukket opp folk du kjente her inne så hadde du ikke skjønt vitsen med å være her? Hadde du følt det rart å diskutere med dem? Jeg skjønner ikke helt hva du mener.

Jeg har blitt kjent med mange her inne, og har kjent igjen et par som jeg kjente fra før. Jeg skulle ønske jeg hadde råd til å reise litt mer rundt å besøke folk.

Jeg fikk ikke med meg at det var flervalgspoll. Jeg stemte bare ja.
Det er ikke slik at jeg ikke vil bli kjent med flere, men jeg går heller ikke rundt å ønsker at jeg hadde kjent flere. Man tar det som det kommer.

Gammel 14-11-09, 19:49   #12
Ullsokk
Aktiv

Ullsokk sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ullsokk: Jeg kjenner også at jeg lurer litt på hva du mener.

Har ikke ment noe enda. . Neida. Skjønte at du siktet til Ullmor. Ville bare være litt vanskelig.

Jeg kjenner Corbeille. Også har jeg truffet noen på tidligere treff.

Gammel 14-11-09, 18:40   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg skjønner hva ullmor mener. Hvorfor introdusere folk man allerede har kontakt med til FP, man prater vel nok sammen fra før? For min del har jeg ikke dratt med folk fra irl inn hit, men jeg tenker at det å møtes på forum er veldig lavterskel. Man kan velge selv om man vil være sosial, og når man vil være sosial. Hvis jeg ringer noen bare for å skavle litt f.eks kan jeg bekymre meg for om vedkommede egentlig føler for å prate der og da. Da er FB (og på samme måte FP) enklere. Litt synd er det selvsagt om det blir mindre kontakt øre til øre og fjes til fjes fordi man møtes på nett.

Gammel 14-11-09, 18:43   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg tror jeg skjønner hva ullmor mener. Hvorfor introdusere folk man allerede har kontakt med til FP, man prater vel nok sammen fra før? For min del har jeg ikke dratt med folk fra irl inn hit, men jeg tenker at det å møtes på forum er veldig lavterskel. Man kan velge selv om man vil være sosial, og når man vil være sosial. Hvis jeg ringer noen bare for å skavle litt f.eks kan jeg bekymre meg for om vedkommede egentlig føler for å prate der og da. Da er FB (og på samme måte FP) enklere. Litt synd er det selvsagt om det blir mindre kontakt øre til øre og fjes til fjes fordi man møtes på nett.

Helt enig. Jeg har heller ikke introdusert FP for noen, ikke som jeg vet om. Men nå er det jo sånn at jeg har venner her inne, venner som har funnet FP helt selv eller som jeg er blitt kjent med her inne, og da sees vi jo her i tillegg til i RL.

Gammel 14-11-09, 18:40   #15
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, der hadde du svart.

Gammel 14-11-09, 18:50   #16
Left
Passiv

Standard

Jeg vil vel ikke direkte si at jeg kjenner noen, som i kjenner dem godt, men enkelte kjenner jeg litt. Søte gnuri f.eks.
Jeg er ingen utpreget "treff-person", er nok alt for introvert til det, men enkelte får man jo lyst til å treffe etterhvert.

Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 18:46   #17
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, jeg tror ikke jeg kjenner noen.

Gammel 14-11-09, 19:15   #18
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner Jålebeinet og har truffet endel andre FPere uten at jeg kan si jeg kjenner de. Noen har jeg truffet flere ganger.
Kunen tenkt meg å treffe flere av dere.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 19:23   #19
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjenner og kjenner. Truffet noen en eller to ganger. Ingen venner her.

Gammel 14-11-09, 19:24   #20
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Kjenner noen ja!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.