|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor mange gaver til barna ligger det under treet?Poden får gaver fra ca. 12 givere (oss, to besteforeldresett, en tante, en onkel, to oldemødre og noen venner av oss), og noen få av dem gir kanskje mer enn én pakke, så totalantallet blir kanskje omtrent 15-16. Det er en grei mengde, synes jeg.
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange gaver til barna ligger det under treet?Det merkes her at mine foreldre er borte og at enkelte faddere har sviktet, men sånn er jo livet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvor mange gaver til barna ligger det under treet?Jeg aner ikke, men også vi kompenserer litt ja. Spesielt i forhold til leker/klær, men også penger. Synes det bør være litt leker som gjør susen. Men siden vi er 5 så blir det uansett en haug, og bare det synes ungene er fantastisk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor mange gaver til barna ligger det under treet?Med stor familie, tre sett besteforeldre og mange tanter og onkler, i tillegg til gavmilde venner så får poden i overkant mange...
|
|
|
|
#5 |
|
Come what may...
|
Sv: Hvor mange gaver til barna ligger det under treet?5-6. Det er kun min side av familien som gir julegaver til barna våres. Dem får 2 av gavene av meg og mannen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor mange gaver til barna ligger det under treet?15, tror jeg? Sånn ca.
|
|
|
#7 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hvor mange gaver til barna ligger det under treet?Vi har 6 givere fra familien som gir en gave til hver av ungene.
|
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor mange gaver til barna ligger det under treet?Og så glemte jeg noen vennegaver.
|
![]() |
|
|