Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-09, 23:26   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Helt klinkende klart juleserviset fra Disney. Det er noe av det mest smakløse og grelleste jeg kan tenke meg.

Du fornærmer smaken til mannen min!

For min del så er jeg ikke veldig opptatt av serviser, men Ari sitt vil jeg ikke ha.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 22:56   #2
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Dette må være noe av det styggeste og mest pompøse jeg har sett. Med skogsdyr? ELG

Gammel 17-11-09, 23:29   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg syns at omtrent alle dei du får gjennom Firkløveren er grelle.

Ellers syns eg dei gamle servisa som er vist her er nostalgiske og fine. Kjæresten min har arva et slikt og eg likar det kjempegodt. Sjølv har eg Amherst frå Wedgwood.

Gammel 17-11-09, 23:38   #4
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Noe fra Versace

Her lukter det russisk nyrik lang vei

Gammel 17-11-09, 23:38   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ari sitt servise jeg! Kunne veldig gjerne hatt det!

Jeg liker ikke slike typiske tidlig90-tallsserviser, men de er ikke akkurat ekslusive - typ Nille-servise

Av de litt mer ekslusive greiene er bondemønsteret til Porsgrunn litt for mye

Gammel 17-11-09, 23:42   #6
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Det er mange serviser jeg ikke kunne hatt. Sånn generelt kunne jeg ikke hatt noe med grelt mønster og mye farge. Liker det best hvitt eller med nøytralt mønster. Jeg skyr alt med nisse- og julemønster.

Alt til sitt bruk synes jeg. Hadde vi hatt hytte eller sommerhus, ville jeg helt sikkert hatt et helt annet servise der enn hjemme.

Gammel 17-11-09, 23:48   #7
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

90-tallets tacoservice. :grøss:

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:48   #8
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

90-tallets tacoservice. :grøss:

Det gule med rød chilli på eller hva det er?

Gammel 17-11-09, 23:41   #9
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

"Heldig" for oss så har svigermor spart på ett servise til mannen min (og til de andre sønnene sine) fra Firkløveren. Det er ikke fint. Noe ala dette minus den blå kanten rundt.

Jeg er ikke så veldig glad i det.

Gammel 18-11-09, 00:36   #10
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

"Heldig" for oss så har svigermor spart på ett servise til mannen min (og til de andre sønnene sine) fra Firkløveren. Det er ikke fint. Noe ala dette minus den blå kanten rundt.

Jeg er ikke så veldig glad i det.

Min dypeste medfølelse.

Hilsen Sybil med fullt sett Hadeland "Tangen" i farget glass.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 00:38   #11
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Dette gjorde det vondt å kjøpe i gave til en venninnes bryllup.

Tre stk!
Gammel 18-11-09, 08:36   #12
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Virkelig? Det er jo bare hvitt med sølvkant, liksom, whats not to like?

Gammel 18-11-09, 21:22   #13
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Virkelig? Det er jo bare hvitt med sølvkant, liksom, whats not to like?

Jeg tror det må være de harde linjene.

Tre stk!
Gammel 18-11-09, 21:19   #14
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Bra du ikke var i mitt bryllup da, jeg samler på dette som frokostservise til best.

Gammel 18-11-09, 21:25   #15
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Bra du ikke var i mitt bryllup da, jeg samler på dette som frokostservise til best.

Jeg hadde nok overlevd bryllupet selv om jeg ikke liker serviset.

Tre stk!
Gammel 19-11-09, 21:39   #16
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 21:42   #17
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:46   #18
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Forresten så har vi dette og:

Det hadde vi hjemme og jeg har alltid likt det av mer sentimentale grunner. Sparte på det i min ungdom, men det har ligget nedpakket i snart 7 år og kommer vel aldri opp igjen. Jeg ville aldri kjøpt det nå.

Gammel 18-11-09, 00:02   #19
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Forresten så har vi dette og:

Det hadde vi hjemme og jeg har alltid likt det av mer sentimentale grunner. Sparte på det i min ungdom, men det har ligget nedpakket i snart 7 år og kommer vel aldri opp igjen. Jeg ville aldri kjøpt det nå.

Ouch. Dette ligner veldig på det min mor har på hytta, jeg prøver å hinte om at det kanskje er modent for utskiftning....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 00:04   #20
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Ouch. Dette ligner veldig på det min mor har på hytta, jeg prøver å hinte om at det kanskje er modent for utskiftning....

Det er litt too much

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.