|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Weeeee
|
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Han hadde fantastisk fine øyner og sexy håndledd.
|
|
|
#2 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg falt for fordi : vi ble dratt mot var hverandre som magneter,en spesiell kjemi.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg falt for den vakre sangstemmen, lidenskapen for gitaren sin, de mørke øynene.
|
|
|
#4 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg falt for ham pga veldig mange ting.
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 18-11-09 kl 14:53. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg var singel etter 4 års langt forhold, og skulle ut på byen med søs og ei venninne. Der traff jeg Frank bare etter noen minutter, vi prata, jeg sølte øl, han tørka opp (hey, han er huslig tenkte jeg
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Han smilte. Jeg var ikke så vant til menn som smilte til meg. Også ville han snakke med meg enda han ikke skulle ha penger eller bærehjelp eller noe. Og da han ville kline så ville han at jeg også skulle like det, og da likte jeg det enda bedre. |
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg hadde brutt med min eks og skulle også leve lenge alene. Også dukket min fantastiske mann opp en kveld på internett. jeg tenkte: for gammel(over 30 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg skulle i alle fall ikke ha noen type, det hadde jeg... ikke at det forholdet var ment for å vare, men det var en annen sak. Møtte denne fyren som... vel, krøp under huda på meg på et vis, han bare VAR der, så omtenksom, og snill og... en venn. el, forholdet til eksen måtte bare ende, og denne vennen... hm.. altså... han trøsta meg den kvelden når jeg gråt, for trist var det jo, selv om det var mitt valg... Og jeg lurer vagt på om han noen gang kom på at han kunne gå hjem etterpå...
|
|
|
#9 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg var ganske ødelagt da mannen min kom og redet meg, på sin flunkende nye racersykkel.
|
|
|
#10 |
|
Lett rørt
|
Sv: Hvorfor falt du for din partner?For jeg syntes han var meget pen, og når jeg snakket til han så var han ikke ett nek.
|
|
|
#12 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Det første var naturlig nok utseendet. Da vi ble kjent, hadde vi mye til felles, bla. musikk, som er viktig for oss begge (selv om det nå for tiden går mest i Hannah Montana og Kaptein Sabeltann).
|
|
|
#13 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg var vel egentlig desperat, og falt for at han var interessert i meg... Jeg hadde vært singel i hele 8 mnd, og det var jeg rett og slett ikke vant til. Men det viste seg å funke da, og nå har vi tre barn sammen.
|
|
|
#14 |
|
Nå også i farger
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg var på date med en annen den gang jeg falt for mannen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Han falt umideltbart for meg på nach. Han og kompisen prøvde seg på meg, så jeg syntes egentlig at de begge var idioter.
|
|
|
#16 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg falt pladask for sjarmen hans, glimtet i øyet og måten han tedde seg på.. jeg var solgt umiddelbart
|
|
|
|
#17 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Fin tråd!
|
|
|
|
#18 |
|
One of These Days
|
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Han var liksom den rette, og jeg bare ville at det skulle være meg og han fra første stund jeg så ham. Ikke tull, jeg tenkte at det bare måtte bli han og meg. Han får meg til å le, ser meg, elsker meg på tross av mine feil, støtter meg, respekterer meg og vi trives utrolig godt sammen. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvorfor falt du for din partner?
|
|
|
#20 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvorfor falt du for din partner?Fordi han var snill, sexy og omsorgfull, jeg skulle holde meg langt unna gutter etter ett brudd med en psykopat og jeg var ødelagt etter det. Det varte i 2 mnd så møtte jeg mannen. 1året var kjipt siden jeg var så ødelagt fra forrige forhold så mannen gikk gjennom mye, jeg gjorde det slutt mange ganger, men han holdt ut og kjempet og kjempet for meg. |
|
|
|
![]() |
|
|