|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bruker dere mye penger på julegaver?Det blir jo litt, selv om vi ikke har så stor familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker dere mye penger på julegaver?Mellom 6 og 7000. Det kommer an på hvor dyre gaver vi kjøper til barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker dere mye penger på julegaver?
Det var da ikke sånn ment.
![]() |
![]() |
#45 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bruker dere mye penger på julegaver?Nja. Til tantebarn og søsken ligger det rundt 300 kr pr pakke i år tenker jeg.
![]() |
#46 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker dere mye penger på julegaver?Det er vel alltid greit å få en bekreftelse på at en ikke er unormal? Syns ikke det var så teit å skrive det, altså.
![]() |
#47 |
Passiv
|
![]() Sv: Bruker dere mye penger på julegaver?Vi kjøper bare dyre gaver til egne barn. Så totalsummen blir ikke så gal. |
![]() |
![]() |
#48 |
Passiv
|
![]() Sv: Bruker dere mye penger på julegaver?10-15000 tenker jeg. Vi har veldig mange å kjøpe gave til, så beløpet til hver enkelt blir ikke særlig stort. Unntaket er egne barn. |
![]() |
![]() |
#49 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker dere mye penger på julegaver?Tidligere har vi liggi på ca 6000,-. I år er nok budsjettet på ca 8000,-. Men da er ikke gavene til mannen og til meg fra han inkludert.
![]() |
|
|