Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ei god drikkeflaske!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-09, 21:34   #41
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ei god drikkeflaske!

Da har jeg bestilt en grønn og en rosa Klean Kanteen.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 21:56   #42
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ei god drikkeflaske!

Ein kan også bestille Klean Kanteen frå Danmark, men ein må sende epost først, for å avtale fraktkostnader
http://www.renflaske.dk

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 22:14   #43
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.324
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ei god drikkeflaske!

Vi har vært fornøyd med Nalgene sin, men den begynner å bli velbrukt nå. Har nettopp kjøpt slik Laken flaske som er vist over her fra Alveslottet.

Håper du blir fornøyd med de du bestilte!

(Jeg har en Camelback selv, kjøpt på et Choice-hotell. Synes den blir litt stor til små barn.)

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 22:15   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ei god drikkeflaske!

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

(Jeg har en Camelback selv, kjøpt på et Choice-hotell. Synes den blir litt stor til små barn.)

Finnes vel flere størrelser der og?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 23:30   #45
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.852
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ei god drikkeflaske!

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Her i huset er vi alle veldig glad i Nike sine drikkeflasker. Aldri opplevd at de lekker, og de er gode å drikke av. Kanskje ikke for de aller minste, men våre har hvertfall drukket fint av dem fra ca 4-års alder.

Hvor har du funnet den? Jeg har lett i noen sportsbutikker, men ikke funnet.

veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 22:02   #46
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.578
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ei god drikkeflaske!

Jeg har kjøpt Camelback flasker her http://www.thesoftlanding.com/

millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 22:18   #47
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ei god drikkeflaske!

Nike sin. Kjøpte hos G-sport mener jeg. Lekker ikke, lett å drikke av. Fin å holde. Og rimelig.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 23:24   #48
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Ei god drikkeflaske!

Vi har camelback til hele familien . Lillesøster har 0,4 l og storesøster har 0,7 l . Vi har vært veldig fornøyd . I bilen har de en Contigo drikke flaske . Begge kjøpt på XXl for ca 150 kr . Barneflasken kan åpnes med en knapp .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 10:22   #49
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ei god drikkeflaske!

Jeg startet en lignende tråd for en liten stund siden, og ble anbefalt Camelbak. Jeg bestilte 2 stk fra Ebay og kan bare si at jeg og ungene er strålende fornøyd . Nå er det slutt på lekkasjer i skolesekken også .

De finnes i forskjellige størrelser.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 10:30   #50
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.244
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ei god drikkeflaske!

Vi har Sigg, Camelbak og Tupperware, og jeg foretrekker Tupperware sine drikkeflasker.



De er også foretrukket av Familiens Yngste Medlem. Den har en liten kopp u bunnen av flasken, som kan brukes som drikkekopp eller kjekskopp.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 13:10   #51
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ei god drikkeflaske!

Konstantere at det er en jungel der ute eg ikkje ante noko om her eg sitte og drikke av jobben sine reklameflasker.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 16:47   #52
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ei god drikkeflaske!

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Konstantere at det er en jungel der ute eg ikkje ante noko om her eg sitte og drikke av jobben sine reklameflasker.

Tom pepsiflaske her.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 18:10   #53
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ei god drikkeflaske!

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Konstantere at det er en jungel der ute eg ikkje ante noko om her eg sitte og drikke av jobben sine reklameflasker.

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Tom pepsiflaske her.

Og tom VOSS flaske til stadig påfylling her ( fin å ha med i veske).

Barna bruker Nike sine, og jeg og dem og vi er strålendes fornøyde altså. Man trenger ikke kjøpe dyreste sort for at sekken ikke skal bli våt

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 19:55   #54
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ei god drikkeflaske!

Jeg er helfrelst KleanKanteen-bruker. De er (så vidt jeg vet) de eneste flaskene som er laget av rustfritt stål, og dermed ikke gir fra seg noen skadelige stoffer. (Både SIGG og Laken er laget av aluminium - igjen, så vidt jeg vet.)

Fås kjøpt på denne norske siden: http://shop.gooseberry.no/no/drikke-flasker/

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 20:06   #55
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.693
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ei god drikkeflaske!

jeg liker min camelback som jeg har fått av mannen (som han igjen har fått som vervepremie, så det er en sånn med en annen logo på i tillegg ja) men har ikke hatt den lenge da.

Knerten kastet et blikk på den og fastslo at det der var ei flaske for babyer, så den er nok lillesøster sin. (Lillesøster er enda ikke født, og min flaske tar 7,5 dl, så jeg tror det er ei stund til hun trenger ei så stor flaske....) HAN er stor gutt, så han skulle jo selvsagt ikke drikke av den... Jeg valgte å ikke ta diskusjonen, for jeg ville ha den for meg selv

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 21:12   #56
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.578
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ei god drikkeflaske!

Jeg fikk en Camelflaske på jobb, men liker den ikke, liker ikke måten man må drikke på. Frøkna, derimot, liker sin godt, så kan hende må vi ha flere av dem til skolebruk. Men jeg synes de er tungvinte å vaske.

millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 21:24   #57
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Ei god drikkeflaske!

Vi fikk tupperware til jul. Kjempefornøyd.
http://tupperware.no/xbcr/nordics/Sp...Pink_store.jpg

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 21:40   #58
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ei god drikkeflaske!

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Da har jeg bestilt en grønn og en rosa Klean Kanteen.

Disse fungerer utmerket

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no