Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Nevn én - 1 - film som får deg i skikkelig julestemning!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-09, 20:19   #41
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nevn én - 1 - film som får deg i skikkelig julestemning!

Slutter meg til koret: Love Actually.

Gammel 21-11-09, 20:20   #42
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jaaa! Han. Så nettopp denne filmen fra 2007, den var råmorsom pga han. Han er genial.

Gammel 21-11-09, 20:21   #43
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jaaa! Han. Så nettopp denne filmen fra 2007, den var råmorsom pga han. Han er genial.

Den er fantastisk

Gammel 21-11-09, 20:46   #44
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsker Love Actually, men klarer ikke å få julestemning av å se på den. For meg er det ikke en julefilm, selv om jeg ser at den foregår på riktig årstid, altså.

Jeg får julestemning av Christmas Carol, versjonen med Bill Murray, Tre nøtter til Askepott, men den skal liksom ikke se før julaften, Snowman, It's a Wonderful Life, A Miracle on 34th Street og Polarekspressen.

Så nå at overskriften er å nevne kun en film, tja, Christmas Carol.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 20:49   #45
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg får julestemning av Christmas Carol, versjonen med Bill Murray,

Har han spilt i en versjon av den? Jeg ser ikke den på IMDB-siden hans.

Gammel 21-11-09, 20:51   #46
lillamamma
Aktiv

Medlem siden: Sep 2008
lillamamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hjemme alene 1.

Gammel 21-11-09, 20:52   #47
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Love actually

Uten at jeg har lest flere svar en Bauches, regner jeg med at det er et helt kor av FP-ere som er enige i denne!

Gleder meg til å se den igjen før jul!

Dessuten kommer jeg i julestemning av den første Harry Potter-filmen, men jeg skulle jo egentlig bare nevne èn...

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 20:54   #48
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Hjelp, det er juleferie!

Helt klart!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 20:55   #49
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Har han spilt i en versjon av den? Jeg ser ikke den på IMDB-siden hans.

Jeg som skrev feil navn, filmen heter Scrooged.

Gammel 21-11-09, 20:57   #50
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det litt om Four christmases.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:00   #51
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg som skrev feil navn, filmen heter Scrooged.

Ah, takk! Jeg satt akkurat og tenkte på at jeg ville finne en versjon av A Christmas Carol som vi kunne se hjemme, men så vet jeg ikke hvilke som er bra. (Jeg fant en med Patrick Stewart og Richard E. Grant som så lovende ut. )

Gammel 21-11-09, 21:01   #52
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Er det ingen som har tenkt å nevne A nightmare before christmas?
Jeg hadde egentlig ikke tenkt å si akkurat den, men nå ble jeg jo bare nødt.

Mannen og jeg har for øvrig tradisjon på å se alle LOTR-filmene i løpet av desember. Det er julestemning, det.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:02   #53
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Love Actually. (Og jeg må bare si en til: Løven, Heksa og Klesskapet).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:04   #54
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

A Christmas Carol.

Gammel 21-11-09, 21:07   #55
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

The holiday!

Samt Love actually.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:17   #56
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Henger meg på med Love Actually.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:26   #57
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Hvis jeg bare kan si en, så er det: "Hjelp det er juleferie"

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:04   #58
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ah, takk! Jeg satt akkurat og tenkte på at jeg ville finne en versjon av A Christmas Carol som vi kunne se hjemme, men så vet jeg ikke hvilke som er bra. (Jeg fant en med Patrick Stewart og Richard E. Grant som så lovende ut. )

Scrooged er en versjon av A Christmas Carol, men den er nok ikke den beste, men den sendes alltid på tv3 i desember.

Gammel 21-11-09, 22:09   #59
Magic
Fullverdig medlem

Magic sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Magic har et hav av muligheter foran seg
Standard

'Love actually' eller 'Hjelp, det er juleferie' er favorittene, må jeg velge en av de blir det nok førstnevnte

Magic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:15   #60
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Som mange har nevnt, "Love actually" og "Snømannen" den ser vi alltid på lille julaften når vi feirer hos foreldrene mine. Også får jeg skikkelig julestemning av "Little Women", selv om det ikke utelukkende er en julefilm.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.