|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye vasker du før jul?Vanlig helgevask her i huset.
![]() |
#43 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye vasker du før jul?Ingen rundvask i desember. og ikke ellers i året heller. Jeg har ryddet bort litt ekstra, sånn at det ikke skal bli overfyllt når juletingene kommer opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye vasker du før jul?Jeg har full tillit til at Elsket Dame Med Langkost ordner det der helt uten at jeg trenger å engasjere meg. |
![]() |
![]() |
#45 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye vasker du før jul?
Samme her, og en ekstra vask av badet regner jeg med.
Og det er grunnen til at jeg har skap som går helt opp til taket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Samme her. Sist redigert av Michelle : 24-11-09 kl 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor mye vasker du før jul?Jeg har "gammeldags storrengjøring" i november så til jul trengs ikke mer enn en litt grundig helgevask
![]() |
#48 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Hvor mye vasker du før jul?Siden jeg har termin i slutten av januar og at vi flytter inn i fletta nytt hus innen to uker nå så tror jeg vi har nok med å få ting sånn noenlunde på plass før jul...
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye vasker du før jul?Vi har også flyttet såpass ofte at vi har aldri gjort rundvask. Nå har vi bodd her i to år, og burde kanskje tatt en rundvask, selv om vi ikke røyker. Men at den rundvasken blir til jul er vel heller tvilsomt- desember, da skal vi nemlig bare kose oss! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye vasker du før jul?Vasker litt grundigere enn enn vanlig vask,men å vaske ned huset det har jeg ikke ork eller energi til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Originala
|
![]() Sv: Hvor mye vasker du før jul?Vi vasker lite. Som regel gjør vi ikke stort annet enn å tørke støv og vaske gulv. Samt at vi rydder litt, sånn at vi har et spisebord uten bøker og papirer og slikt. Min unnskyldning er at jeg ikke er ferdig med eksamen før to uker før jul, og da har jeg sannsynligvis masse å ta igjen på jobb, siden jeg tar ut mange studiedager før eksamen. Julegaveinnkjøp starter heller ikke for fullt før etter eksamen, så jeg har så mye annet å gjøre at jeg ikke får vasket stort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mye vasker du før jul?Næsj, rundvask er skikkelig 90-tallsaktivitet, det driver vi ikke med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor mye vasker du før jul?Og så synes jeg, helt ærlig, at dette med rundvask er et fenomen fra den tiden det ikke fantes mikrofiber, støvsugere og tørrmopping. Helt seriøst. Verden utvikler seg faktisk på vaskefronten også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
© All rights reserved
|
Samme her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye vasker du før jul?Ikke noe rundvask her, nei |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvor mye vasker du før jul?Her vaskes vinduene to ganger i året. Jul og 17. mai. Når vinduene er vasket føler jeg meg så flink og syne sat alt ser så flott ut så da vasker jeg ikke mer. Mannen vasker huset som han gjør hver helg. Ingen ekstra dikedarier selv om det er jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye vasker du før jul?Vaskar ikkje ned, men vaskar veeldig grundig og godt da.. Inni skap å sånn.. Det er deillig med reint hus uansett kva dag det er
![]() |
|
|