Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Til Vimsen, Bergljot + andre interesserte

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-07, 23:01   #41
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til Vimsen, Bergljot + andre interesserte

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Akk, de dukker jo opp overalt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 23:06   #42
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

så sannelig
Er der flere en meg altså?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 23:15   #43
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, oss kryr det jo av. Jeg troddde det var det som var poenget med dette forumet?

De som tror de er perfekte?
Hvis det hadde vært EN løsning på alt, ville vi vel fått utdelt "Barnet, en brukermanual" ved fødsel

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 23:16   #44
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det syns jeg man burde. Jeg kan godt skrive den.

Gammel 11-01-07, 23:17   #45
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Hvis det hadde vært EN løsning på alt, ville vi vel fått utdelt "Barnet, en brukermanual" ved fødsel

Den har jeg! Dvs den heter "Baby -en bruksanvisning".

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...oduktId=143790

Gammel 11-01-07, 23:18   #46
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, oss kryr det jo av. Jeg troddde det var det som var poenget med dette forumet?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Nei, egentlig heller "De som blir beskyldt for å tro at de er perfekte hver gang de ytrer seg om noe de synes er uheldig". Men det blir så langt å skrive.

Gammel 11-01-07, 23:18   #47
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Den har jeg!
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...oduktId=143790

Se det!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 23:20   #48
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Ærk. Dere gidder jo ikke å PRØVE å forstå en gang.

Gammel 11-01-07, 23:20   #49
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fortsatt ikke sett deg PRØVE å forklare hva du mente.

Gammel 11-01-07, 23:22   #50
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Nei, egentlig heller "De som blir beskyldt for å tro at de er perfekte hver gang de ytrer seg om noe de synes er uheldig". Men det blir så langt å skrive.

a-ha!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 23:22   #51
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Urk.. MÅ jeg?? :trøtt:
Ok.. kort versjon.

Jeg synes det er HELT greit å ikke kjøre med forovervendte seter og å IKKE gi is til spedbarn etc etc... (Jeg gjør jo selvsagt det beste for mine barn jeg også. Stort sett. )
Men noen ganger ser jeg ( i mine øyne) en konkurranse i å være den mest fornuftige og i å bruke flest mulige ord på å uttrykke hvor ille alt er.

Skjønner dere hva jeg mener? Selv om dere ikke er enige?

Gammel 11-01-07, 23:23   #52
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Isje spyd meg!

Gammel 11-01-07, 23:25   #53
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men noen ganger ser jeg ( i mine øyne) en konkurranse i å være den mest fornuftige og i å bruke flest mulige ord på å uttrykke hvor ille alt er.

Jeg skjønner hva du mener. Men jeg tror ikke det er en konkurranse. Det er bare veldig vanlig og naturlig at mange føler [behov] for å si hva de mener om noe - kanskje særlig hvis de mener at noe er negativt - selv om flere andre har sagt akkurat det samme før.

Gammel 11-01-07, 23:27   #54
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Takk for at du forsto hva jeg mente ihvertfall.

Gammel 11-01-07, 23:27   #55
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg skjønner hva du mener? Hvis det er ett hovedinnlegg som sier: "Se på dette, er det ikke fælt?" og 99 svar som sier: "Ja", "Jo, det synes jeg også", "me too" osv så synes jeg det blir litt kjedelig. Jeg synes for min del det er såpass åpenbart at spedbarn ikke har godt av iskrem at jeg ikke føler for å lese en tråd hvor 100 stykker sier at det ikke er bra for ungen. Jeg synes ikke det er en "perfekt mor" konkuranse, men en smule repeterende.

Men dette kommer vel an på hvorfor man er på nett og hva man liker å lese.

Gammel 11-01-07, 23:27   #56
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Ja, nå skjønner jeg det. Det var bare det jeg ville vite. Takk.

(Lite tips: I et forum med mange gamle NM-travere finnes det bedre måter å formulere seg på enn å hevde at andre ser på seg selv som "perfekte mødre", når de havner i en slik konkurranse som du nevner, eller ser på andre som "dårlige mødre". Det finnes en del som har akkurat de frasene i vrangstrupen ...)

Gammel 11-01-07, 23:29   #57
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Jeg stempler ikke noen for hverken det ene eller det andre. Om noen føler seg truffet, så er det ikke min skyld. Det får bli opp til hver enkelt.
JEg sikter som sagt ikke til noen spesielle.

Gammel 11-01-07, 23:37   #58
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen

Jeg stempler ikke noen for hverken det ene eller det andre. Om noen føler seg truffet, så er det ikke min skyld. Det får bli opp til hver enkelt.
JEg sikter som sagt ikke til noen spesielle.

Det er ikke snakk om å stemple. Du sa følgende: "Er alle menneskene jeg treffer på nett like perfekte foreldre???"

Noe som blir til forveksling likt den gode gamle "du er sikkert perfekt selv siden du tør å kritisere andre fra din høye hest"-frasen fra NM.

Jeg var bare interessert i å finne ut om det faktisk var dette du mente, og om jeg derfor hadde grunn til å sukke oppgitt. Nå, når du endelig svarte konkluderte jeg med at du ikke mente dette likevel. Heldigvis.

Gammel 11-01-07, 23:38   #59
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Det er ikke snakk om å stemple. Du sa følgende: "Er alle menneskene jeg treffer på nett like perfekte foreldre???"

Noe som blir til forveksling likt den gode gamle "du er sikkert perfekt selv siden du tør å kritisere andre fra din høye hest"-frasen fra NM.

Jeg var bare interessert i å finne ut om det faktisk var dette du mente, og om jeg derfor hadde grunn til å sukke oppgitt. Nå, når du endelig svarte konkluderte jeg med at du ikke mente dette likevel. Heldigvis.

Nei det mente jeg ikke. Jeg har da en ganske høy hest selv noen ganger. Når jeg spiller Buzz feks.

Dessuten glemte du en bitteliten ting. Det var et spørsmålstegn bak min setning. Dermed påstår jeg ingenting.

Nå snakker jeg over meg her. Senga!

Gammel 11-01-07, 23:52   #60
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

For å svare på spørsmålet. Selvsagt. Er man kritisk til f.eks. gåstol og det å filme / knipse barnet når det skader seg, er man perfekte.

Jepp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.